Ja dat is ook zo Fai…maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr ik denk dat als jij tussen je oren denkt dat dat bruin biertje werkt…het ook wél wat op kan leveren :silenced:
Zo nu hou ik erover op!
En Juul afkolven kan altijd… :thumbup:
En ik heb iig met wijn e.d gewacht tot de kids 6 maanden waren en niet meer alleen op mijn (.) leefde…
Dát zei mijn gevoel
en dan nog drink ik zelden maar als ik trek erin heb drink ik wél een glaasje :shifty:
@juulisjuul wrote:
@faizaa wrote:Liefje…je kolft af op een dag…gewoon na een voeding steeds een beetje tot je zo een 150cc bij elkaar heb…Julia, waarom kolf je van tevoren niet even en dan kan je man hem voeden, kun jij je biertje pakken…
Ik persoonlijk zou niet het risico nemen hem toch te voeden…
Kijk risico, lijkt wel alsof ie ontzettendddd gevaar loopt… dat bedoel ik niet he… maar er zitten toch ook nadelen aan…
:think: zit ook wel iets in dat afkolven,maar ik heb zo’n stomme handkolf dus voordat ik een flesje vol heb,heb ik al geen zin meer in bier :eh: krijg er een lamme hand van :mrgreen: :mrgreen:
Ik kijk wel das misschien een beter idee om af te kolven,dan loop ik minder risico,thanx!!
Dat zet je in de koelkast…
Op een avond (binnen de aankomende 5 dagen!) denk mmmmmmmmmmh ik heb trek in een biertje…
‘‘plop’’'tsjiiiiiiiiiiiiiiiiii heerlijk helder…rosebiertje :mrgreen:
Flesje staat klaar mocht Jayden zich binnen 4 uur daarna melden…niks aan het handje…jij je biertje op…Jayden geen risico :thumbup:
Ja Sas ik denk dat ik dat doe,geeft me een fijner gevoel erbij :thumbup:
:-*
:thumbup: jij happy… baby happy… :mrgreen: hebben ze beiden hun genotsdrankje :inlove:
Sas… mijn tweeling vrouw… zijn we het ook eens NIET met elkaar eens… of ja niet helemaal eigenlijk… Is toch ook eens leuk… :mrgreen: 8) weer es wat anders…