BV als je ziek bent

Hoi,



Ik heb sinds donderdagnacht buikgriep en dus kon ik nog geen glas water binnen houden, nu ben ik iets aan de beterende hand,maar meer dan een paar beschuitjes krijg ik nog niet weg :sick:



Nu was Jayden strax helemaal over de zeik, hij wou helemaal niks geen koekje geen thee, niet op schoot, niet in de box en hij bleef maar krijsen, toen BV gegeven, maar hij bleef aan het huilen en gillen, toen heb ik een fles gemaakt (tja want van die anderhalve beschuit zal ik weinig BV kunnen geven denk ik :roll:) van 200 cc en die had ie op, daarna was ie weer helemaal happy en zat ie gewoon weer lekker op de grond te spelen :think: :think:



Zou dat kunnen dat de BV minder is als je ziek bent?? Het zijn nu ook net 2 theezakjes geworden :hand: :think: Wat kan ik nog doen zodat het meer word “aangevuld” om het zo maar te noemen :shifty: :shifty:

Véél aanleggen…

Toch goed drinken al komt het er weer uit :?

Rust houden…

Zo snel als het kan weer gaan eten…

En mijn idee :shifty: als hij echt trek zou hebben zou hij ook thee of koek pakken :silenced: ik persoonlijk zou geen fv geven :shifty: maar goed jij moet doen waar je je goed bij voelt meis…

Beterschap!!! :hug:

Pfffffffff kl*te hé ziek zijn als mama zijnde :thumbdown:

Wat naar dat je zo ziek bent meid!

Ik raad je aan om toch te proberen veel te drinken (voorzover je dat binnen kunt houden, vaak een klein slokje is ook goed) en vaak Jayden aanleggen.



De productie van de BV gaat vóór en dus ten koste van jou, maar het gaat wel door hoor… zelfs mama’s in hongersnoodgebieden hebben BV voor hun kind… dus dat 1,5 beschuitje is voor Jayden :mrgreen: en niet voor jou.



Beterschap meid, hopelijk kikker je gauw weer op.



:hug: hazze

@renzosmam wrote:

En mijn idee :shifty: als hij echt trek zou hebben zou hij ook thee of koek pakken :silenced:




Ja dat dacht ik eerst ook,maar hij is nog niet echt een fan van thee en koekjes (kost me normaal al moeite om hem een koekje te laten sabbelen/eten, want dat vind ie al niks die stukjes in zijn mond :eh: :shifty:)



Maar goed ik zal jullie raad op gaan volgen en veel aanleggen, bedankt vast :-* :-*

hoi juul!

Vervelend he! Maar inderdaad… de kwaliteit en kwantiteit van de BV gaat achteruit als je ziek bent, je maandelijkse hebt of zwanger bent.

Dus inderdaad de tip… probeer minstens 1,5 liter te drinken!

Hoop dat je snel weer in je eigen ritme zit en dat we je HOPELIJK morgen wel zien!!! :pray: :pray: :pray:

Ik persoonlijk denk dat er meer moet gebeuren dan 1 dag slecht eten om meteen een dip te krijgen… je voelt je ellendig en dat icm theezakken maakt dat je dus snel gaat denken dat er niks/minder is… en dus FV gaat geven… waardoor je JUIST minder gaat produceren… Maar goed, mijn idee… :angel:

Ik heb in het zhuis gelegen met links infuus, rechts een drain en een longontsteking… en ik heb ze beiden gevoed… Ik had bij Sanae ook deze angsten… dus ik herken het wel… maar nu weet ik wel dat het zo’n vaart niet loopt…

Juul, beterschap :hug:

ik heb een aantal weken terug ook 5 dagen lang flinke buikgriep gehad…

enige remedie tegen verminderde productie:

veel water en slappe thee drinken en beschuitjes eten!!!

Kamillethee!

Zacht genoeg om waarschijnlijk wel binnen te houden (het was het enige dat ik kon hebben toen we hier gezamenlijk het ‘kotsvirus’ te pakken hadden), en het zorgt ook nog dat je sneller beter wordt, dus das weer mooi meegenomen!



Sterkte verder en idd veel aanleggen…

trowuens, als hij geen koekjes wil, hoef je die er niet in te ‘proppen’ toch? Lijkt me prima gezond om nog even geen koekjes te eten… misschien lust hij een broodkorst beter?

Hoe is het Juul??

Lust hij die babyrijstewafeltjes niet?

Die vind Celies :drool:

En soepstengels vind ze ook lekker…

Ik hoop dat je je beter voelt lieverd!!! :-*

Ps.wat ‘‘spreken’’ we elkaar weinig hé…goed voornemen voor het nieuwe jaar :mrgreen: Juul vaker Pben 8)