Hey,
Ik heb 4 maanden compleet BV gegeven, daarna nog 1 maand alleen 's morgens en 's avonds en ben nu sinds 'n week helemaal gestopt omdat ik nauwelijks nog productie had.
Woensdagavond merkte ik dat de melkkliertjes vol liepen en ben ervoor naar de ha gegaan om te laten checken of er geen ontstekingen zaten. Alles was oke en kreeg als tip om 'n strakke bh te dragen. Dat is echt niks, want alles wat ik heb is echt te pijnlijk. Behalve m’n voedingsbh’s, die zitten wel stevig en zijn redelijk te hebben.
Nu is de stuwing alleen maar erger geworden, heb er vandaag zoveel last van dat ik Kai niet meer zo makkelijk kan dragen (en dat net nu hij zo hangerig is…)
Heeft iemand tips voor me, zodat de stuwing over gaat?
Thanx!
:-*
Kaatje
toen ik van de een op de andere dag stopte kolfde ik alleen als ik echt hele erge druk had, maar dan echt per borst 1 min zodat de spanning eraf was.
En ik droeg een sport bh.
Koude kompressen dat voelt lekker…ik was er binnen 1 week vanaf.
thanx stephanie :thumbup:
Hoop dat ik dan gisterenavond mijn piek heb gehad, het voelt nu al iets minder
Inderdaad koude compressen. Ik deed er koolbladeren in uit de koelkast en dan met een vork krassen in geschraapt. Werkte goed voor mij tegen de pijn. Als het te erg werd kolfde ik de druk er af, niet te veel om de productie niet op gang te houden.
Ik wou BV geven aan Daan * en heb ook eerst afgekolfd toen hij nog op de neonatologie lag, mijn borsten werden erg strak ingepakt voor 2 dagen.
Ik heb ook inderdaad nog twee keer eventjes de druk er afgekolfd. Daarna was het over.
En inderdaad strakke BH’s. Ik had de hele dag een sport bh aan. Die zat nog strakker dan mijn voedingsbeha. Ik heb 'm geloof ik 1,5 week aan gehad.
Volgens mij heb ik destijds lasse een keertje nog maar aangelegd en het ergste ervan af laten drinken toen ik na 5,5 maand wilde stoppen.
Heb er niets meer aan gedaan, 't was idd 'n piek en daarna ging 't gauw over. Na 2 weken voelde ik aan een kant nog dat er wat in de melkkliertjes zat, maar dat is nu (2,5 week later) ook over.
M’n (.)(.) zijn alleen nu de helft kleiner, lijkt wel… :roll: volgens hub prima en precies als voor de zw.schap :lol:
Liefs,
Kaat