bv afbouwen en nu???

Hoi,

Ja het is zover, ik ga bv afbouwen…

Dit heeft te maken met dat ik ander werk heb en daardoor onregelmatig ga werken en Veron af en toe bij oma en opa gaat logeren en ik echt geen zin heb om weer te gaan kolven…



Maar nu gelijk weer een paar vraagjes:

  • Veron dronk altijd uit een etos-speen nr1: nu heb ik kv uit diezelfde speen gegeven maar er kwam volgens mij minder uit als met de bv, moet ik nu een grotere speen kopen???
  • moet ik nu opvolgmelk nr 2 kopen of al nr 3?
  • smorgens dronk Veron altijd bv en dat was zijn ontbijt… Moet ik nu pap gaan geven of heeft hij aan een fles kv voldoende smorgens??
  • Hoeveel moet hij drinken ong?? en moet ik dan ook nog vit d druppels geven???



    hmmmm hoe langer ik erover nadenk hoe ingewikkelder het wordt…



    gr patricia

ff kijken hoor… je kunt het eerst proberen met kv 's morgens, dan merk je vanzelf of hij er genoeg aan heeft… kunt dan altijd op pap over gaan of gelijk aan de boterham…



kan zijn dat de kv iets dikker is dan moedermelk, dus wellicht speentje twee proberen?? en je moet nog nummer 2 geven, nummer drie is over het algemeen overbodig en kan vervangen worden door gewone melk, alleen dat mag pas vanaf het jaar…



Vit. D druppels moest volgens mij wel… of het moet zijn dat ie erg veel buiten komt, maar dat zal nu wel niet. Het kan in elk geval geen kwaad… Hoeveel je moet geven staat op de verpakking… ik heb daar eerlijk gezegd geen idee meer van, volgens mij dronk lucas op die leeftijd 200 of 220…

@babylover wrote:





hmmmm hoe langer ik erover nadenk hoe ingewikkelder het wordt…



gr patricia




Ja lastig he die kv :mrgreen:

sorry kon 't ff niet laten :angel:

@Kiddo wrote:

@babylover wrote:




hmmmm hoe langer ik erover nadenk hoe ingewikkelder het wordt…



gr patricia




Ja lastig he die kv :mrgreen:

sorry kon 't ff niet laten :angel:




ja maar niet iedereen kan thuis blijven bij de kleine :mrgreen: :-* :mrgreen: :lol: …



Want als dat zo was had ik het echt nog wel langer volgehouden, maar dit is voor ons beter zo…



Groetjes Patricia

:cry: :hug: :clap: :-*