Buzzer 2012!

De meergranen vinden wij hier ook minder.

De volkoren vond ik wel erg lekker. Simpel met een plakje kaas. De meerzaden euhm niets voor mij. Maar aangezien ik vind dat ik iets dat ik niet echt lekker vind (smaken verschillen natuurlijk) niet tof kan buzzen zijn ze naar een vriendin gegaan en wat met mijn ouders en zusje mee zodat ze die verder kunnen doorgeven. Kindlief vind het niets en dat kan ik me wel een beetje indenken. Hij vind ze te hard. Ach krijgt ie een boterham en is er meer voor mama. 8)

zelf vind ik de meerzaden ook niet lekker… de cracker zelf is me eigenlijk niet krokant genoeg en de smaken verder niet echt lekker bij elkaar passen ofzo :think: .



De volkoren (die ik er wel erg bleek uit vind zien voor iets wat volkoren heet te zijn :angel: ) is wel erg lekker.



Manlief vindt de meerzaden juist het lekkerste.



De kinderen vinden ze allebei erg lekker.



Heb de eerste 2 pakjes uitgedeeld… zal mijn moeder blij maken met een pakje van beide, is toch veel beter testen dan slechts 1 smaak? :slight_smile:

@zonnetje01 wrote:

@Cariska wrote:
hier al super lang niets gehoord van buzzer




Ik ook niet helaas




idem

Nou wat je zegt mamaMarije ze hadden beter mixpakjes kunnen maken. Nu zou ik of iemand goed moeten kennen om ze dan 1 pakje te laten testen of ze moeten zelf kiezen. Leren ze ook geen nieuwe smaak kennen. Je bent ook echt sneller geneigd om een nieuwe smaak te proberen wanneer je er 2 bv van in een pakje krijgt (zoet beleg en een hartig beleg bv). Ergo niet handige buzzable, handiger was geweest; 10 verschillende pakjes met daarin 2x volkoren, 2 x meerzaden, 2 x noten en 2 x naturel. Het verpakken zal mss wel te duur zijn.

Vind de crackers tegenvallen… :eh:

Vorig jaar heb ik de philips sonicare getest samen met een collega en allebei hebben we de tandenborstel gehouden. Nu zijn ze allebei kapot helaas.

Contact gezocht met buzzer en met philips en nu krijgen we allebei een nieuwe body toegestuurd. Goede service :thumbup:

@zonnetje01 wrote:

Vorig jaar heb ik de philips sonicare getest samen met een collega en allebei hebben we de tandenborstel gehouden. Nu zijn ze allebei kapot helaas.

Contact gezocht met buzzer en met philips en nu krijgen we allebei een nieuwe body toegestuurd. Goede service :thumbup:




Ja, super he, wij hebben inmiddels ook een nieuwe body. Zonder problemen.

Faillissement Buzzer Bv







Op 24-01-2013 is Buzzer Bv h.o.d.n. Buzzer te Amsterdam (Noord-Holland) door de rechtbank in Amsterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J. Oostenbrink. Het insolventienummer van deze zaak is F.13/13/51. De (hoofd)activiteit van Buzzer Bv is reclame en marktonderzoek.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

hmm jammer

@klavertje4 wrote:

Faillissement Buzzer Bv







Op 24-01-2013 is Buzzer Bv h.o.d.n. Buzzer te Amsterdam (Noord-Holland) door de rechtbank in Amsterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J. Oostenbrink. Het insolventienummer van deze zaak is F.13/13/51. De (hoofd)activiteit van Buzzer Bv is reclame en marktonderzoek.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.




Nou en had ik net mijn eerste uitnodiging gekregen om een product te testen…dat is even balen zeg!! :frowning:

ik had al heeeel lang niets meer van e gehoord.

Ik ook niets meer. Vond die buzzers waar je 10 euro voor moest betalen niet interessant.

ik ook niet en idd sinds dat moment niets meer gehoord

Oh das jammer zeg…

Vorige week hadden wij nog een buzz inschrijving voor deodorant hier thuis…maar vermoed dat dat dus niet doorgaat :lol:

Inderdaad jammer.

@mamy wrote:

Vorige week hadden wij nog een buzz inschrijving voor deodorant hier thuis…maar vermoed dat dat dus niet doorgaat :lol:




Ja die had ik dus ook…mijn eerste inschrijving en gaat gelijk al niet meer door.

Wat jammer zeg…:frowning:



Van de week nog een poll ingevuld voor deodorant en kon mee doen.

@mamy wrote:

Vorige week hadden wij nog een buzz inschrijving voor deodorant hier thuis…maar vermoed dat dat dus niet doorgaat :lol:




hier idd net zo… ach ja, dan gebruiken we onze eigen deo maar gewoon door :lol: