@Mutsie86 wrote:
Gelukkig had ik Indy niet verteld dat zze brokjes krijgt :mrgreen: :lol:
:lol: :lol:
@Mutsie86 wrote:
Gelukkig had ik Indy niet verteld dat zze brokjes krijgt :mrgreen: :lol:
En hoe bevallen de brokjes bij jullie?
Hier is het bakje zo leeg als ik de brokjes erin doe.
alleen jammer dat het van die inie minie brokjes zijn die ik vervolgens door het hele huis vind :mrgreen:
En nog een vraagje aan degene die de elektrische tandenborstels gebuzzzzddd hebben. Waar kopen jullie nieuwe borsteltjes?
Ik heb laatst nieuwe borsteltjes bij de Kijkshop gekocht. Daar waren ze in de aanbieding.
net de vitalu knackers binnen gekregen. 8 dozen ipv 10, maar ach, dat is vast nog wel genoeg.
zien er lekker uit!
wel merk ik dat ik buzzer in het begin leuker vond. toen zaten er ook nog leuke cadeautjes bij in de vorm van pollepels, glazen enz.
maar ach, mij hoor je niet klagen~!
@knipoogje1983 wrote:
net de vitalu knackers binnen gekregen. 8 dozen ipv 10, maar ach, dat is vast nog wel genoeg.
zien er lekker uit!
wel merk ik dat ik buzzer in het begin leuker vond. toen zaten er ook nog leuke cadeautjes bij in de vorm van pollepels, glazen enz.
@ingelke wrote:
@knipoogje1983 wrote:net de vitalu knackers binnen gekregen. 8 dozen ipv 10, maar ach, dat is vast nog wel genoeg.
zien er lekker uit!
Ik heb er 9 Maar inderdaad voorheen zat er wel eens een leuk kado bij.
Hier ook 9, en zoveel zouden we toch ook krijgen?
Ben wel benieuwd, ben zelf niet zo van de meergranen (heb iets tegen sesamzaadjes :sick: ) maar ga toch dapper een poging wagen. Dadelijk aan de buren wat pakketjes uitdelen en dan morgen zelf proeven!
@Jiska wrote:
Hier ook 9, en zoveel zouden we toch ook krijgen?
Ben wel benieuwd, ben zelf niet zo van de meergranen (heb iets tegen sesamzaadjes :sick: ) maar ga toch dapper een poging wagen. Dadelijk aan de buren wat pakketjes uitdelen en dan morgen zelf proeven!
En die 5 moet je dan ook weer door 2 delen toch? Iedereen krijgt een halve verpakking als ik het goed begrepen heb (heb alleen even snel de brief gelezen tijdens het boodschappen opruimen )
Ja klopt.
hier al super lang niets gehoord van buzzer
Ik heb ook de crackers ook binnen en moet zeggen ze smaken lekker.
de crackers smaken naar meer! mmm ze zijn lekker!!
Ik heb de crackers ook binnen.
6 volkoren en 4 meergranen.
De volkoren zijn lekker maar de meergranen vind ik iets minder. Ik vind het niet zo lekker dat er een wat zoeter laagje omheen zit. Vooral met beleg is dat niet zo heel lekker
De volkoren zijn inderdaad lekker. De andere nog niet geprobeerd.
Ik vind de meerzaden erg lekker
Volkoren nog niet geprobeerd
Ik vond de meerzaden erg lekker, de volkoren vind ik helemaal niet lekker.
Heb ook 9 pakken gekregen trouwens.
Ik heb de volkoren nog niet geprobeerd. Maar de meergranen vind ik wel lekker.
Ik heb ze ook beide geprobeerd.
Zelf vinden wij de volkoren lekkerder dan de meergranen. maar mijn vriendin vind daarentegen de meergragen lekkerder.
De volkoren is erg lekker met Philadelphia feta en komkommer :drool: