Buzzer 2010

@marielle wrote:

Ik meende iets van 2,39 ofzo en dat was dan een aanbiedingsprijs.


Dat is idd best prijzig.



Dit word ook mijn 2de keer buzzen! :mrgreen: :thumbup: :drool:

hub mag ook… voor de tigste keer al wat buzzen, hij is later begonnen, raporteert weinig, ik ben altijd erg actief en mag al sinds de grolsch niks mee! :frowning:

Maar jullie zijn toch 1 gezin? :think: dus jij buzzt toch ook wat hij krijgt en andersom?



(dat het mag, 2 mensen die staan ingeschreven in 1 gezin,)

olgens mij buzz je los van elkaar… :roll: mijn vrienden zijn niet zijn vrienden en mijn intresse niet de zijne!

vind ik eigenlijk wel raar… dat er zowel een man als vrouw los van elkaar mogen buzzen…

wanneer ik iets mag buzzen (enigste keer sanex natur protect) is mijn man de eerste die een minu buzzkit krijgt om ook eens een mannenmening te horen :slight_smile:

nu vol ongeduld wachten op de wokblokjes :slight_smile:

@konijn wrote:

olgens mij buzz je los van elkaar… :roll: mijn vrienden zijn niet zijn vrienden en mijn intresse niet de zijne!




Daar heb je gelijk in, maar bv die wokblokjes, die eet je toch als gezin? En ik mocht bv de soep buzzen en hub at gewoon mee. Die profiteert dus ook van mijn buzz producten. Ik vind het dubbel als 2 mensen van 1 gezin gaan buzzen. Maar goed hub denkt er niet eens aan haha, die geeft wel zijn mening maar zou het niet via de site invullen en invoeren.

haha… jah… als gezin buzz je dat wel weer… maar aan dove deo spray… kan hij niks aan meebuzzen!



ach jah… we kunnen miss straks wel eens wokken met smaak! :oops: koken is niet mijn sterkste punt en dan is dit echt wel leuk en lekker om uit te proberen!

wij mogen ook de wokblok buzzen, dit is ook mijn eerste keer dus ik ben benieuwd!!!

Ik mag ook de wokblokjes doen, lijkt me erg lekker :drool: . Hopelijk valt het niet tegen.

vandaag de mail gehad of ik misschien verhuisd was, kon tot 2 maart reageren, dus hopelijk volgende week lekker wokken :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

vandaag de mail gehad of ik misschien verhuisd was, kon tot 2 maart reageren, dus hopelijk volgende week lekker wokken :slight_smile:


Hier ook de mail! :smiley:

De soep kwam toen zaterdags nadat je tot dinsdag kon reageren. Dus hopenlijk volgende week zaterdag! :drool:

Hier ook de mail gehad!!

Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen…

Hier ook de mail gehad, ben eens benieuwd :wink:

hier ook die mail gehad

hier weer niets :frowning:



maar goed komt vanzelf wel weer denk ik.

ik mag de maggi wokblokjes ook buzzen.

overigens mijn man die ook buzzt niet, en hij heeft laatst de soep gehad en die mocht ik weer niet buzzen.

mijn mag mag de wokblokjes niet… ik wel :dance:

Ik mocht ze buzzen maar heb het niet gedaan. Op de HH beurs kon je ze proeven en ik vond er echt helemaal niets aan :?



Veel plezier met jullie buzz :mrgreen:

Ik heb me net ook ingeschreven. Heb het tijdens mijn studie ook gedaan, maar ben er toen uitgekieperd omdat ik een heel stom boek niet had gelezen/beoordeeld.



Nieuwe poging dus! Hopelijk mag ik ook leuke dingen buzzen!

Ik wil ook zo graag weer wat buzzen. Probeerde net mijn profiel aan te passen maar dat lukte niet. Morgen de site maar weer eens doorspitten