Buurman & Buurman show

Zou dat nou leuk zijn?

Die Buurman&Buurman voorstelling?

Wij zijn echte Pat en Mat fans, maar ik vraag me toch af of het op deze manier wel leuk is? :think:

Ik heb dezelfde vraag. Lees dus mee…

Mijn dochter van 3 is helemaal weg van Buurman&Buurman, en papa en mama kijken zonder morren mee :mrgreen:. AJETOOOO!



De show komt ook bij ons in de buurt, en ik wilde eigenlijk ook gaan. Maar toen ik erachter kwam dat het dus niet met poppen maar met acteurs gespeeld wordt ben ik afgehaakt. Ik ben bang dat Isa nog te klein is om echte mensen als Buurman en Buurman te zien :think:

Ik dacht ook dat buurman en buurman poppen waren. Vind het jammer dat het echte mensen zijn.

En ik heb nog meer noten op mijn zang, ik wil dezelfde stemmetjes :oops: :mrgreen:



Het zal verder vast wel heel leuk zijn, maar anders dan op tv daardoor denk ik.

mijn man gaat er met de jongste naar toe, als uitstapje voor z’n vierde verjaardag. Denk dat het wel leuk is. Liedjes, beetje geinen, dan vinden kinderen het al gauw geweldig.

hier ook grote buurman en buurman fan, zowel ik als mijn zoon. Maar grote twijfels over die musical, en sinds ik de foto heb gezien, ben ik er wel een beetje van overtuigd dat wij niet gaan :shifty: Het zal vast toch heel leuk zijn, maar ik waag het er niet op :angel:



idd onwijs jammer dat ze van vlees en bloed zijn…

Wij gaan ook voor Renzes vierde verjaardag. Volgende week zaterdag in Emmen, eerst naar de dierentuin en dan om 16.00 uur naar de voorstelling. Het wordt vast een leuke dag en ik zal nog wel laten weten of de voorstelling zelf ook leuk was :slight_smile: .

Oh wat jammer dat ze daar hier te groot voor zijn, ze waren zoooo fan.



Ik denk dat het voor kinderen vooral enigzins herkenbaar moet zijn, dan is een voorstelling al gauw geslaagd. Dan kan mama zich nog wel ergeren aan het feit dat het rare mensen met de verkeerde stemmen zijn, maar volgens mij kijken kinderen daar echt niet naar. De mijne zou het niet uitmaken iig.

Ik kende het helemaal niet en ik ben gisteren met Lotte geweest. We vonden het allebei heel erg leuk! Maar ja, wij kennen het niet met poppen. Dit was de eerste keer dat we het zagen!

Hallo,



Wij zijn twee weken terug naar de try out in Heerenveen geweest. Het is inderdaad even wennen, maar ik vind wel dat het knap in elkaar zit en dat er goed over nagedacht is. Het is een mooi opgebouwd verhaal met de typische buurman&buurman dommigheden en ook met liedjes.



Wij waren met kinderen van verschillende leeftijden (2 1/2, 3 en 5) en die van twee snapte er niks van (‘waar zijn nou pat en mat’), ons zoontje van 3 heeft wel erg gelachen maar één van vijf die had ook zoiets van ‘ze zijn het helemaal niet’. En er werden soms ook best lastige woorden gebruikt (een separaat toilet bijvoorbeeld).



Je moet je dus wel kunnen inleven. Heb er dus wat een dubbel gevoel bij, ik vind het leuk dat we geweest zijn, maar vind het toch niet een voorstelling waarvan je zegt ‘daar moet je geweest zijn’!



Laatst ben ik bijvoorbeeld met mijn zoontje naar de voorstelling Poep! geweest (van het boekje, de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft) en dat was echt geweldig!!! Heb zelf ook erg gelachen, heel origineel gedaan en de kinderen heel mooi meegenomen in het verhaal. Dus dat is wel weer een aanrader!!!



Hopelijk heb je hier iets aan!



:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:



Groetjes Hilda

geen idee of het leuk is; we hebben kaarten voor juni :mrgreen:

@Deerntje wrote:

ik zal nog wel laten weten of de voorstelling zelf ook leuk was :slight_smile: .




:angel:

Oh ja, ja, ja, vergeten :oops: .



Het was heel leuk! Ook Jurre vond het al leuk, dus de leeftijdsgrens van drie jaar hoeft niet zo strak genomen te worden. De kinderen hebben het er nu nog wel eens over. Ze hebben er alledrie echt om kunnen lachen. Zie verder eerste alinea van mailmeat :slight_smile: .

Ik was nog bezorgd dat we geen goede plaatsen zouden hebben en dat de kinderen het niet zouden kunnen zien, maar er waren voldoende zittingverhogers aanwezig, dus geen probleem :thumbup: .

hmm dus eigenlijk vond iedereen het leuk die er is geweest :think:

ze komen binnenkort toch hier in de buurt zag ik, en mijn zusje heeft tijdje geleden aangeboden om als ik met n naar buurman en buurman wil, zij wel op z wil passen…eens kijken of dat aanbod nog geldt.



dank voor het antwoord iig deerntje!



(en uh een mailmeat, wat is dat???)

@fiep klophout wrote:



(en uh een mailmeat, wat is dat???)




Postvlees? Vleespost? :think: :lol:



Hmm, ookal klinkt het leuk, ik ga denk ik toch niet… 8)

Buurman en Buurman kan gewoon niet “echt”.

Btje offtopic, maar ik dacht dat je het moest lezen als mail me at…

@mereltje85 wrote:

Btje offtopic, maar ik dacht dat je het moest lezen als mail me at…


haha je zult gelijk hebben. Deerntje wat een veel te hippe afkortingen gebruik jij joh :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@mereltje85 wrote:
Btje offtopic, maar ik dacht dat je het moest lezen als mail me at…


haha je zult gelijk hebben. Deerntje wat een veel te hippe afkortingen gebruik jij joh :mrgreen:




Deerntje verwijst gewoon naar de posting van mailmeat… een paar posts boven haar :wink:

@klavertje4 wrote:

@fiep klophout wrote:
@mereltje85 wrote:
Btje offtopic, maar ik dacht dat je het moest lezen als mail me at…


haha je zult gelijk hebben. Deerntje wat een veel te hippe afkortingen gebruik jij joh :mrgreen:




Deerntje verwijst gewoon naar de posting van mailmeat… een paar posts boven haar :wink:






:wall: :wall: :wall:



jemig, voelde ik me eerst al dom dat ik de uitdrukking/afko mailmeat/mail-me-at niet kende, nu voel ik me nog dommer :angel:

Haha, het is idd mail me at, mail me @ was toen al weg… Toen ik vijf jaar geleden hier account aanmaakte heb ik niet zo door gehad dat het eerste deel van mijn mailadres ook mijn ‘naam’ hier zou zijn en nu kan ik het helaas niet meer aanpassen



:mrgreen: