Wie hier zou een bus chauffeur uberhaupt de kans geven om eerst kinderwagen en dan kind te grijpen? Ik denk dat ik mijn tanden in zijn enkel had gezet zodra hij probeert mijn kind te grijpen.
De buschauffeur krijgt bij mij zo wie zo geen kans om ook aan mn kinderwagem te zitten, geloof me… :mrgreen:
En dan vinden ze het gek dat ze mishandeld worden die chauffeurs…
:roll:
Tuurlijk, omdat er 1 over de schreef gaat worden ze ‘allemaal’ mishandeld… :roll:
.
Je wilt niet weten hoeveel er over de schreef gaan hoor, die halen alleen het nieuws niet.
Ik begrijp gewoon nog steeds wat voor punt je wil maken.
Dat staat toch helemaal los van elkaar?
Al zouden buschauffeurs massaal asociale horken zijn, is mishandeling dan de oplossing?
Bij mij gaat het er gewoon niet in dat taxichauffeurs en buschauffeurs in elkaar geramd worden of zelfs omgebracht worden omdat het zelf zulke hufters zijn.
En inderdaad Nef, maar misschien dat je gewoon te flabbergasted bent om je te bewegen of je mond open te doen… :think:
Ik begrijp gewoon nog steeds wat voor punt je wil maken.
Dat staat toch helemaal los van elkaar?
Al zouden buschauffeurs massaal asociale horken zijn, is mishandeling dan de oplossing?
Bij mij gaat het er gewoon niet in dat taxichauffeurs en buschauffeurs in elkaar geramd worden of zelfs omgebracht worden omdat het zelf zulke hufters zijn… :think:
Weet jij veel wat die taxi of buschauffeur flikt waardoor hij “mishandeld” word??? En dan achteraf zeggen: ik deed helemaal niets… En een zielig slachtoffer gaan lopen spelen.
Ik weet wel dat als IK zo uit een bus gezet zou worden, die man toch ook echt een mep zou krijgen.
Ik wens niet door zo’n iemand aangeraakt te worden, laat staan zo behandeld te worden.
En dan vinden ze het gek dat ze mishandeld worden die chauffeurs…
:roll:
Tuurlijk, omdat er 1 over de schreef gaat worden ze ‘allemaal’ mishandeld… :roll:
.
Je wilt niet weten hoeveel er over de schreef gaan hoor, die halen alleen het nieuws niet.
Buiten het feit dat er buschauffeurs mishandeld worden , en het ‘deels’ eigen schuld is, vind ik deze opmerking niet geplaatst. Sommige zijn inderdaad echt asociaal, maar om nu mishandeld te worden?!!
Buschauffeurs worden zo vaak mishandeld, en niet eensmet een reden!
Mijn moeder is buschauffeur van Connexxion, en daarvoor voor ander bedrijf, zij heeft een flinke klap in haar nek gehad, omdat ze een man liet betalen voor zijn reis!! (Hij wilden niet betalen voor de reis, en mijn moeder zag er toen nog geen gevaar in, en zei dat hij dan uit de bus kon vertrekken als hij niet wil betalen, toen kwam de klap!)
En ergens denk ik dat je zelf wat meegemaakt moet hebben om dat überhaupt te kunnen zeggen.
:think: Zoals?
Hoezo nou eng?
Wat nou rare instelling?
Moet het gedrag van die “oh zo leuke buschauffeur” maar goed gepraat worden?
Als je in elkaar geslagen word, dan lok je het dus gewoon zelf uit.
Nog nooit gehoord van zinloos geweld?
Hier ga ik maar niet op in zeg.... :roll:
Enne.... Als iemand mij aanraakt ja, raak ik diegene ook aan zo simpel is het gewoon.
Zoals..? Nou dat vraag ik aan jou.
Kan me niet voorstellen dat je anders de uitspraken doet zoals jij ze doet. Ik proef ergens een ergernis/irritatie jegens buschauffeurs, misschien heb ik het mis, maar ik zie zo even geen andere verklaring..
Enne, die 'o zo leuke buschauffer', volgens mij ging het dáár al lang niet meer over.
Als je leest, dan zie je daar ook mijn reactie op, ik geloof zelfs op pagina 1...
Ik reageer op jouw uitspraak: 'en dan vinden ze het gek dat ze mishandeld worden'.
En ja, ik vind je uitspraken eng, jij vind het klaarblijkelijk normaal dat een buschauffer in elkaar geslagen word, en dat ze het waarschijnlijk zelf allemaal uitgelokt hebben of in jouw woorden 'iets geflikt' moeten hebben.
Nee ik vind het niet normaal dat ze mishandeld worden, maar als ik het nieuwsbericht zo lees, kan ik het me voorstellen dat zoiets gebeurd ja…
Hoe en wat ik erover denk doet er eigelijk niet toe wel?
Ik heb daar mn eigen mening over en dat er weinig zijn die het met me delen, ja jammer dan.
Je hebt er gwoon zwijnen bij die denken dat ze het allemaal kunnen maken, zoals de chauffeur in dit topic… Nou, mensen zijn daar niet van gediend om zo behandeld te worden door een chauffeur!
Neemt niet weg dat er goede chauffeurs zijn, en helaas zijn het juist die die dan mishandeld worden. Dat is erg genoeg!
Ik zeg niet dat ze mishandeld moeten worden.
Ik zeg niet dat chauffeurs hun werk niet goed doen en dat ze niet vriendelijk zijn, maar dat geld gewoon niet voor allemaal.
Ik heb geen ergernis of irritatie tegen chauffeurs, maar zoals ik reageer, zo reageer ik altijd, ik laat weten wat ik denk, of dat nou wel of niet goed is, ja pech dan!