Burgerhout babysuperstores Sliedrecht & Rotterdam

Is dat wat die winkel?

Kreeg net een foldertje in de bus en dacht even vragen wat de ervaringen van jullie hier zijn.

Is toch wel een stukje rijden… en anders ga ik nog maar een keer naar Gouda !

tja ik ben alleen nog maar in sliedrecht geweest, beneden. Boven hebben ze de meubels staan, zou niet weten of dat wat is.

Om lekker te gaan winkelen is het niks, je moet weten wat je wilt hebben en daarnaar op zoek gaan vind ik. Heb de autostoel en wipstoel, kinderstoel, traphek ed er vandaan, keus genoeg en ook eerlijke medewerkers die goed advies geven. Vind het niet de ideale winkel om lekker ‘bij weg te dromen’

tsjah we hebben niet heel veel meer nodig.

Alleen nog wel een box en boxkleden, maar als ik jouw reactie zo lees denk ik dat we maar “gewoon” naar Gouda gaan, naar babypark.

Ik hoop dat ze daar bij het budgetpark ook een box hebben, vind ze zo duur :silenced:

burgerhout is niet zo heel leuk…

Babypark is wel leuk, maarruh duur…

Budgetpark, heb ik boxen zien staan…

Je kan even bellen of ze wat hebben, maar soms scheelt het echt niet hoor qua prijs, moet je goed opletten.

Vind je via internet een box kopen niet fijn? Kan je ze erg goedkoop vinden nieuw. En 2e hands er er ook errug veel in omloop…

@veertje wrote:

Vind je via internet een box kopen niet fijn? Kan je ze erg goedkoop vinden nieuw. En 2e hands er er ook errug veel in omloop…

Wat voor site is dat dan, waar ze nieuw niet zo duur zijn?

Kun je me aan een link helpen, evt. via pb?

Bij babypark in Gouda hebben ze ook een ‘dump’ gedeelte. Daar staan oude collecties. Daar heeft m’n schoonzusje een nieuwe ‘oude collectie’ box gekocht met korting.

Vind hem niet bijzonder…

Babypark Gouda is mijn favoriete winkel, daar kun je lekker

shoppen!

tis voor mij 10 minuten rijden en ze zijn goedkoop. Maar net wat ik al zei, wil je echt shoppen moet je daar niet heen gaan.

Ben overigens nog nooit bij babypark geweest dus het verschil weet ik niet :wink:

@Anita-1982 wrote:

@veertje wrote:

weet niet of je al op de site van burgerhout zelf hebt gekeken, daar hebben ze wel een webshop. maar of je dan veel goedkoper uit ben…??? zul je zelf even naar moeten kijken wat je hebben wilt :slight_smile:

@Anita-1982 wrote:

@veertje wrote:

ik zoek hem zo na greys even op :smiley:

@Paschal75 wrote:

Vind hem niet bijzonder…

Babypark Gouda is mijn favoriete winkel, daar kun je lekker

shoppen!

En mag je ook heeeel goed je bon nakijken :roll:

De prijzen kloppen vaak niet :thumbdown:

We hebben daar al heel wat gekocht en heel vaak verkeerde prijzen, wat soms wel 300,- scheelde :wink: als je dus niet oplet ben je ze wel kwijt :wink: , maar je hebt er wel veeel meer als burgerhout .

Burgerhout, tja onze baby kamer hebben we daar gekocht, maar er is keus genoeg :thumbup: service is ook goed :wink: