Onze dochter heeft een kamer met steigerhouten bed, kledingkast en wandrek, gecombineerd met wit stoeltje en poppenbedje. Ze heeft nu een klein rood Lack tafeltje en wat doosjes om te spelen. Ik ga mijn oude poppenhuis restylen en dat komt dan op haar kamer te staan. Ik wil dat dan op een tafel/bureau achtig iets dat ze er nu al aan kan spelen en wat mee groeit als bureau voor tezijnertijd. Het wordt waarschijnlijk een soort hoekvorm, aan de ene kant staat dan het poppenhuis en dan nog een hoek eraan, l vorm zeg maar en dat is dan voor ander werk, speelplek enz.
Nu zag ik laatst ergens in een tijdschrift een simpel bureau. Ikea ladekastjes in allerlei kleurtjes en dan een plank erop, helemaal leuk. Zoiets wil ik ook gaan doen en dan ik denk het werkblad van steigerhout of wit, maar ik wil eigenlijk iets doen met dozen. Ze heeft namelijk hele leuke opbergdozen in allerlei maten en wil daar eigenlijk iets mee verzinnen. Bijv veilingkisten als poten en daar de dozen in stapelen, ladekastjes als poten maar dna vullen met dozen ipv bakjes enz…
Wie heeft leuke ideetjes?