bumbo seat of super seat

ik wil graag een bumbo seat of een super seat gaan kopen. Ben alleen erg aan het twijfelen welke van de 2 het zal worden.

Bij de superseat zit ook een speeltafeltje, maar we hebben wel al een soort speelstoel met tafeltje omheen, maar die is bijv. niet geschikt om in te zetten met eten.

Het gaat er ook juist om dat we onze kleine man er met hapjes eten in kunnen zetten, de wipstoel “wurmt” hij zoveel in als die rechterop staat dat ik het niet veilig vind en ivm de kans op verslikken kleiner maken wil ik 1 van 2 bovenstaande seats kopen.

is er iemand die ervaring met de superseat heeft?

waar zouden jullie voor kiezen?

bedankt voor het meedenken.

Ik heb alleen ervaring met de bumbo. SUPER DING… makkelijk meenemen, schoonmaken, ze zat er heerlijk in en ze heeft een een flink aantal maanden gebruikt. Van een maand of 6 tot 9 maanden en ze zelf kon zitten.

Maar ik ga ook es googlen op de andere die je noemt. Nooit van gehoord.

Ik heb even gekeken, en voor 5 maanden denk ik dat hij in de bumbo veel beter wordt ondersteund. Ik weet niet of de super seat van plastic is ( zo ziet hij er wel uit) en dan kan je kindje makkelijker glijden. De bumbo is wat rubberachtig en wordt wat meer ondersteund bij de beentjes.

wij hebben de bumbo ook, ideaal! Jayden wilde op een gegeven moment echt erbij zijn bij het eten, dus toen kon hij daarin zitten. Sinds een paar maanden staat de bumbo weer beneden, Jayden vindt hem helemaal geweldig en zit er vaak in, als hij Sesamstraat kijkt ofzo :slight_smile:

bedankt voor jullie antwoorden.

@samara, de in die super seat zit een binnenstuk van dat rubberachtige spul, dat zou er later uit moeten kunnen als ze wat groter zijn.

zal dadelijk eens de winkel bellen en navragen

Hier ook alleen ervaring met Bumbo’s. Super stoeltjes!

En je kan hier ook een soort plankje voor bestellen wat je erop kan schuiven.

bumbo stoeltje is onderweg naar mij :mrgreen:

wens je er heel veel plezier mee, eva-linde kan niet meer zonder, en ik ZEKER niet…geweldig ding is t , ze zit er zo mooi rechtop in , zoals vanavond dat ik aan t koken was en ze heel hard begon te roepen in de box…wilde echt niet meer liggen, dan zet ik haar bij me in de keuken op een veilig plaatsje met haar bumbo en t tafeltje erop en dan haar favo speeltje erbij…dan vermaakt ze zich gewoon een hele tijd in haar eentje, en ze zit lekker bij ons aan tafel …zou normaal met vijf maanden toch lastig zijn, maar nu gaat t prima…

je krijgt er vast geen spijt van!