bumbliesluiers

omdat ze in de aanbieding zijn hier… weet iemand hoe die bevallen?

nadeel van pampers in verpakking id st je ze niet ff goed kan bekijken enzo

Ik heb ze zelf nog niet gebruikt, maar ik hoor er verschillende verhalen over.

Mijn zussen hebben het bij hun oudste kinderen (meisjes) gebruikt en toen beviel het heel goed.

Toen 1 zus een zoon kreeg heeft ze weer bumblies geprobeerd, en toen beviel het juist helemaal niet.

Terwijl mijn andere zus ze wel weer voor haar zoon gebruikt.

Ik zou gewoon een pak kopen en proberen.

Ik ben ook verschillende luiers aan het “testen”.

Wij zijn totaal niet te spreken over die bumblies. We kregen ooit een kraampakket van de supermarkt die deze luiers verkoopt.

Ze zijn hard in gebruik en ze nemen veel plek in beslag. Opgevouwen zijn ze net zo dik als 2 pampers/ huggies bij elkaar.

Daarbij was het moeilijk te voelen of de baby nou wel of geen plasluier had.

Ik heb ze wel gebruikt, en eigenlijk geen klachten… Ik zou het gewoon een keertje uitproberen.

Denk dat je het gewoon moet uitproberen.

Ik heb ze hier een keer gehad vond ze waardeloos veel lekken, hou het voorlopig maar bij pampers.

ik b ze maar gehaald… 100 luirs voor 10 euro… das stuk geodkoper dan een pak pampers! ondanks dat die ook ind e reclame zijn! misschien haal ik die ook nog wel!

bederft toch niet!

Ik vind het PIEIEIEIEPPP-luiers :snooty: Echt geen succes hier: stinken, zit geen rek in dus plas ga ernaast of hij zakt af en wordt een grote klont tussen de beentjes :hand:

ik vind ze tot nu toe top!! ze gaat er teminste niet doorheen, sluiten perfect aan! k had ze eerder moeten halen!

al weet ik niet wat het resultaat is na een nacht!

Hier juist andersom lekt er echt door… maar verder zaten ze wel goed. Dus bij mij was t alleen het doorlekker maar ja genoeg reden om dus niet meer die te nemen :mrgreen: