Ineens had mama het: het moet een BUMBAFEEST worden in februari, als onze dreumes een peutertje wordt!! :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben nu dus al druk in de weer met het verzinnen van van alles. Ik heb een Bumbapak voor haar besteld ( :inlove: :inlove: :mrgreen: ) en er is bij Intertoys genoeg te halen aan vlaggetjes en slingers met Bumba erop. Dan nog bedenken of ik een Bumbataart ga bestellen of zelf maken (oe… da’s misschien wel wat veel gevraagd) of dat het weer een goedkope-maar-zeker-lekkere-taart van de Hema wordt (waar ik dan zelf wel een Bumbatintje aan geef)
Oh… en de uitnodigingen? Dat worden circustentjes!! Met een Bumbaatje erin met een verlanglijstje erop (voor iedereen anders… handig om dubbele dingen te voorkomen)
:dance: :dance: :dance:
klinkt goed joh wat creatief bedacht ,
ow eneeuh van die gave isabel van julie fotos maken en showen he?
duurtnog wel efkes maar ach ja heb je wat om naar uit te zien :dance:
jinthe had op haar eerste verjaardag ook een bumbakroon…leuk hé die bumba !!
fantastisch die bumba’s. ons zoontje is ook gek op bumba. Sinds hij ongeveer net 1 jaar werd zegt hij steeds mmmba mmmba als hij bumba op tv ziet. Zo leuk! :lol:
Wij zijn ook fan!! En hadden deze taart vorige week…
Mijn papa heeft die gemaakt, is banketbakker.
Luuk boft maar met zo’n papa! :thumbup:
Een bumbafeest… Wat en leuk idee Pino!
@miepie74 wrote:
@pino wrote:Luuk boft maar met zo’n papa! :thumbup:Opa, sorry… :oops: Mijn papa…hihihi
Dan boft 'ie met zo’n opa!! :mrgreen: Mijn eigen opa is ook banketbakker geweest… maar hij heeft de materialen natuurlijk niet meer in huis om zoiets in elkaar te flansen…
oh wat leuk zeg Bumba
Wat een leuke bumba taart
Pino wat een prachtig idee
Wij hadden ook een Bumbataart toen Arwen 1 werd!
Tijs had ook een Bumba taart, helaas geen foto.
Maar deze heb ik van de week gescoort bij de BS
:inlove:
Super he, dat pakkie?!
Ik ben nu aan het kijken of ik misschien zelf een taart ga maken… heb ik nog nooit gedaan dus ik twijfel nog een beetje…
Leuk idee !! Ik was dat eigenlijk ook van plan. Mijn dochtertje is ook helemaal gek van Bumba. Als we de computer aan zetten roept ze ook steeds om hem. Een echte fan dus.
Leuke die Bumba taarten !! Ga ik zeker ook doen. En zo’n pak is inderdaad ook errug leuk.
Groetjes Carla
Nou… nog twéé nachtjes slapen en dan is het zover!! :dance:
We hebben taartjes van de Hema. De creativiteit die ik anders in het zelf maken van de taart had gestopt, zit nu in de versierde stoel (die verstopt staat in de badkamer haha)
Kijk, het stoeltje :mrgreen:
Dat ziet er allemaal leuk uit!
Hier ook eentje die gek is van Bumba, dus misschien als ze 2 wordt…
en veel plezier morgen!