Bumba

Sean is op dit moment gek op Bumba. In maart is er een toneelvoorstelling van Bumba, maar ik vraag me af of dit dan nog leuk is voor een 3-jarige. Zijn er nog 3-jarigen die Bumba leuk vinden?

Ik denk wel dat hij het leuk gaat vinden hoor. Misschien is Bumba dan niet zijn favoriet meer, maar zo’n theather voorstelling is wel leuk en spannend. Ik denk erover om ook met Marijne te gaan.

Overigens beginnen de voorstellingen al in oktober en het loopt t/m maart. Misschien wat eerder en papa met Sean meesturen? :wink: Kan me voorstellen dat je misschien in je verlof geen zin meer hebt.

Ik zit met vervroegd verlof al twee weken thuis en het lijkt mij wel leuk om met Sean weer op stap te gaan. Vooral omdat de baby er dan is dat hij ook wat quality time van mij krijgt. Bovendien vindt ml bumba vreselijk slaapverwekkend haha. Ik weet dat de voorstellingen ook elders eerder zijn maar heb geen zin om het hele land te doorkruisen voor een Bumba voorstelling.



We zijn in Plopsaland o.a. naar een korte bumbavoorstelling geweest en dat vond Sean echt geweldig! Nu maar hopen dat hij komend half jaar niet uitgekeken raakt op die clown!

R. raakte heel snel ineens uit gekeken op die clown. (Eerst teletubbies, daarna Bumba, daarna Plop, en nu vind hij Cars, team umizoomi erg leuk)

Dus houd er wel rekening mee dat hij uitgekeken is op dat moment.

Jawel denk het wel, zo’n voorstelling blijft toch leuk. Ik zag dat er ook een voorstelling hier in de buurt is over een tijdje, ik overweeg zelf te gaan met mijn dochter van 2 en 4.

Oh Romata als je geweest bent kun je dan laten weten hoe je oudste dochter het vond?

Eva vindt bumba nog steeds te gek :mrgreen:

Oh dat is goed om te horen bm! Ga dan denk ik toch maar kaartjes halen! :wink:

Onze oudste kijkt ook Bumba mee met de jongste. Ze vinden het allebei erg leuk. En ik zou ook niet het hele land doorkruisen! Gewoon naar n theater dichtbij en achteraf nog n ijsje! :wink: Hoeft niet allemaal uren te duren…