Bumba, op welke dvd of hoe heet dit filmpje van bumba ?

http://www.youtube.com/watch?v=nnTYORIcDW8





M vind bumba erg leuk en hij is helemaal gek op dit filmpje



ik zet meestal you tube aan voor hem als ik even bezig moet houden om eten voor hem te kunnen maken of zo…



en deze vind hij het leukst dus wou hem eigenlijk op dvd met dit stukje er ook op dus we kan mij helpen ???





(en waar kan ik hem kopen ? )

hij is van 2005



en zover ik kan zien is dit deel 1



ik kan even kijken. ik moet alle 5 de delen hebben…



ik weet niet of je veel haast hebt?

Anders kan ik ze wel voor je branden… gewoon tegen de dvd + portokosten… :wink:

nee ik heb geen haast…



en het gaat vooral om dit filmpje

ik ga mijn best doen om ze alle 5 bij elkaar te sprokkelen.



wij hebben nu een ander computer, dus moet er weer even in duiken hoe dit werkt… (en dvds kopen…)

wij hebben DVD 1 en ik kon het filmpje gister niet vinden op de DVD…

Onze dochter Loes is ook helemaal gek van Bumba, en vond hetzelfde filmpje volgens mij het leukste via youtube. Wij hadden ook geen idee welke DVD we dan moesten hebben, en hebben er gewoon willekeurig eentje gekocht… Loes loopt inmiddels de hele dag BUMA BUMBA te roepen en in haar handjes te klappen… :clap:

Ze mag er maar één keer per dag een poosje naar kijken, maar het maakt haar niks meer uit wlek filmpje het is hoor :smiley:

Wij hebben één dvd van bumba en daar staat deze op. Het is de dvd ‘Pantuf’. Maar hier maakt het ook niet uit hoor wat ik opzet, als het maar Bumba is :lol:

hoi hoi



ik heb 3 bumba dvds gevonden…(2 liggen hoogstwaarschijnlijk bij mijn moeder)



heb je nog steeds interesse hierin?

ik dacht dat ik het had verteld afgelopen zaterdag heeft meneertje een kado van oma en opa gekregen (wonen te ver en konden niet op zijn verjaardag komen) en kreeg precies de dvd met dit filmpje



bedankt voor het zoeken