Bulbby ervaring?

Wie hier heeft er ervaring met de spullen van bulbby ?

Ik zit te denken om de meiden voor sinterklaas beiden een tas met naam te geven. Zo’n messenger bag, kleine versie.



Dus heeft er iemand van jullie al eens daar besteld? En wat vinden jullie ervan?

hebben we en bevallen super :thumbup: .

Onze oudste heeft hem op zijn 6e verjaardag gekregen, is nu bijna 1,5 jaar fanatiek in gebruik dus die tas en ziet er nog altijd goed uit.

De 2e heeft er vorig jaar ook eentje gekregen op zijn verjaardag, nu een maand of 10 in gebruik en is nog helemaal mooi.



Tuurlijk worden ze net als andere tassen gewoon smerig als je kind er mee over de grond sleept :roll: maar de opdruk zit er nog steeds zo op als het in het begin zat.

Ritsen nog heel, canvas nog heel, voering nog heel…



Wij zijn tevreden.

Klinkt goed :thumbup: Onze oudste heeft vorig jaar september een hema schoudertas gekregen. Gaat 2x per week mee naar school voor de overblijf. En na het eerste schooljaar eigenlijk al versleten in de zin van de kleuropdruk is weg bij de vouwen, beginnende gaten van het over de grond gaan :?

Dus ik zoek iets anders. Zag laatst iemand met zo’n rugzakje, zag er lekker stevig en degelijk uit.

En omdat ik de meiden geen prul maar een paar fatsoenlijke dingen wil geven leek me dit ook leuk.

Onze kinderen hebben vorig jaar een logeerkoffer met naam en logo erop gekregen van Bulbby. Erg tevreden over!

Aukje heeft er een tasje van. Mooi spul en de letters laten niet los :thumbup:

wij hadden er deurstickers van. Zaten er supermooi op en toen mijn oudste van kamer verhuisde kon de sticker er ook zo vanaf zonder restjes of heel moeilijk krabben/pulken :thumbup:

Wij hebben voor onze dochter de luiertas bij hen besteld. Moet wel zeggen dat de opdruk na 2 jaar her en der losliet. De tas zelf geen commentaar over, die heeft zich prima gehouden.

Dankjewel voor de reakties!

Ik ga 2 Mini messenger bags bestellen voor de dames :slight_smile: