Buitenspeelgoed

Ik ben een beetje op marktplaats aan het struinen voor wat leuke buitenspeel dingen voor Danique.

Een zandbak krijgen we al te leen, maar wat is er nou verder echt leuk voor een meisje van 20 maanden???

Iemand leuke tips?

een schommel, een huisje, een fietsje…?

hier voor de kids… een zandbak, schommel, glijbaan, grote auto’s, loopauto, skippybal… een gewone bal… en straks natuurlijk lekker een zwembadje… Wat schepjes en vormpjes erbij en de heren vermaken zich prima hoor(en benthe ook als ze op visite komt)…Ow ja, daan is 16 maand

Ik ben ook hard opzoek geweest maar mijn knul wil gewoon wroeten in het grind Ala, oke :wink: Maar misschien leuk keuekntje voor buiten of je heb hem binnen al :wink: Ik heb voor me zoon een aparte bak voor buiten dat houdt hem ook vers met spelen wat variatie :slight_smile: Hier zijn vooral auto’s en tja meiden ik hoop me hier ook een keer in te moeten verdiepen :wink:

Hier hebben we:

zandbak + speelgoed :thumbup:

loopauto van Bumba (maar die vindt ze niet erg geweldig)

stoepkrijt (met stip op nummer 1!)

bal :thumbup:

we hebben bijna een driewieler bij elkaar gespaard met de zegeltjes van Poeisz :mrgreen: , want ze kijkt de buurkinderen bijna van hun fietsen af.

Ik heb vorige week en glijbaan en een wipwap op marktplaats gekocht en het is een groot succes hier!

Verder een zandbak inderdaad en een bal, maar ook zo’n opblaasbal vinden ze leuk.

Verder spelen ze veel met zo’n poppenbuggy buiten en de fiets, alleen kan Jasmijn dat nog niet. (nu wordt ze geduwd door Isabel)

Sophie krijgt voor haar verjaardag:

• Water & Zandtafel (opa)
  • 123 Schommel (oma)
  • Loopauto (opa & oma)
  • Glijbaan (vriendin)

Verder is een huisje erg leuk :thumbup:

En verder gewoon andere kindjes om mee te spelen :mrgreen: 8)

Wij hebben een compleet wagenpark :roll: :lol: 8)

Een speelhuis,die leuke houten met veranda :inlove:

Een glijbaan.

En ik heb zelf een groot krijtbord gemaakt in mijn zoon zijn naam en met krijtbordverf in verschillende kleuren geschilderd en opgehangen,die is ook erg favoriet bij ze :thumbup:

Hebben hier:

Speelhuis met zandbak, glijbaan en schommel

Traptrekker,

fiets,

3wieler,

elektrische motor

tuin set (hark met schop bezem en kruiwagen)

schoolbord met stoepkrijt.

en nog wat klein grut :think:

Hier rennen ze de hele dag achter een bal aan :lol: Ja ook de meisjes! Heel simpel maar je kunt er vanalles mee. gooien (mag in huis vaak niet) rollen, ergens vanaf laten vallen ed.

En een schep is ook altijd goed. Moet je natuurlijk wel een zandbak hebben. Of een gietertje om de bloemen water te geven als het heel warm is.

Op mijn verlanglijstje voor deze zomer staat aquaplay!

ballenbad?

zand en water…

bellenblaas

wij hebben haast niks hoor. En Anna Sofie verveelt zich nooit. Een zandbak, een glijbaan, springtouw, skippybal en liters water :mrgreen:

Bellenblaas, allemaal van die toevoegsels waar ze zich prima mee vermaakt :thumbup:

Wij hebben hier staan:

• speelhuisje met een keukentje en wat plastic serviesspulletjes erin (= een hit)
  • glijbaan
  • driewieler
  • loopauto
  • nog wat losse rommeltjes als een bal, bellenblaas, gietertje, emmertje enz.

Verder staat er ook nog een zand/watertafel op het verlanglijstje, maar ze vermaakt zich eigenlijk prima met de dingen die ze al heeft.

Bellenblaas, waterspeeltafel (maar eigenlijk is gewoon een emmer met water en een gietertje net zo leuk!)

En we hebben gisteren van stoepkrijt een complete hinkelbaan door de tuin uitgezet, Laura springt van cirkel naar cirkel.

Bij opa & oma in de tuin heeft ze een zandbakje, en in de zomer een opblaaszwembadje.

Voor op straat hebben we een driewieler ongebruikt in de schuur staan, fietsje is nu erg in trek, en ik heb pasgeleden een stepje op marktplaats gekocht, maar ik ben bang dat dat de driewieler achterna gaat (was 2 dagen leuk en toen niet meer).

Daarbij heeft ze nu haar loopautootje herontdekt, maar daar is ze echt veel te groot voor, haar knieen slepen echt over de grond. Maar zelf vindt ze het ineens prachtig om daarop over straat te racen.

Wij hebben nu;

• glijbaan
  • 123 schommel
  • zandbak + speeltjes (bij de Ikea hebben ze leuke zandbak speeltjes!!!)
  • driewieler
  • fietsje
  • traptrekker
  • tuin gereedschap + kruiwagen
  • ballen, stoepkrijt, bellenblaas, springtouw (ook erg leuk om paardje mee te spelen)
  • 2 loopautotjes
  • bolderwagen
  • kiepwagens/graafmachines
  • jaren 60 poppenwagen + poppenbuggy

Ik heb een hele grote schuur dus daar past lekker veel in hahaha. :lol:

En we sparen nu voor een speelhuisje.

Thomas wil heel graag een boomhut maar we hebben geen boom.

Dus we sparen maar voor zo’n huisje op palen!

wij hadden een zand en water tafel en dat i seigelijk het meeste waar ze toen mee speelde de rest was niet zo leuk