Emma loopt sinds een week of 3 een stapje of 5 los en sinds van de week steeds meer, echt een stap of 10 kan ze halen. Binnen hebben we een stenen vloer en doet ze t minder, maar in de speeltuin buiten loopt ze ongeveer gewoon aan, met vallen en opstaan.
Maar nu zit ik dus in dubio. Ze mag eigenlijk nog geen schoenen met een echte stevigere zool (bijv walk proof van shoesme) maar de oefenschoentjes zijn niet voor buiten en dus eigenlijk ook koud. Binnen heb ik slofjes voor haar, maar dat vind ik in de speeltuin te koud.
Wat zouden jullie doen en wat voor merk kennen jullie met flexibele zool, geschikt voor buiten?
Bij de betere schoenenwinkel heb je "goede"buiten schoenen met gemaakt van flexibel matriaal en eenflexibele zool…Marit heeft die ook, en gata prima! lekker warme voeten, maar flexibel genoeg omdat ze nog niet echt loopt!
60 euro maar dat is het me wel waard :mrgreen:
Waarom mag ze geen schoenen met een stevigere zool?
Omdat de voetjes nog volop aan het vormen zijn, als je nu stevige onflexibele schoentjes aan doet is het slecht voor de voetjes én leren ze niet goed lopen.
Heb al leuke gevonden!
Van shoesme heb je met van die nopjes, de oefenschoentjes, maar vind ik niet zo voor buiten.
Heb nu van jochie, een merk wat ik nog niet kende. Ook lekker flexibel, maar over hele zool een rubberlaagje. Ze is er helemaal blij mee en stapte in de winkel al lekker rond! De prijs was ook leuk, 44 euro, viel me nog mee omdat het vaak al tegen 60 euro is.