Buitenkunst

Ik zit erover te denken om samen met Laura een weekend mee te doen met Buitenkunst (creatieve kampeervakantie). Maar ik twijfel nog een beetje of het groepsgebeuren wel wat voor me is, of het niet te zweverig is en nou ja, het is wel heel erg anders dan wat ik normaal gesproken doe op vakantie, dus ik ben er nog niet helemaal uit.

Ik ben dus wel erg benieuwd of er iemand hier bekend is met Buitenkunst en wat de ervaringen zijn. En vooral dan ook de ervaringen met kinderen (Laura is dan 6,5, bijna 7 jaar en zou haar eigen activiteitenprogramma volgen daar).

Ik ken het, wilde er ooit heen, maar dat kon niet doorgaan. Lijkt me nog steeds heel leuk en ik kan me voorstellen dat met een kind in die leeftijd het voor jullie allebei een leuke vakantie kan worden. Ik denk wel dat het een redelijk alto-gehalte heeft, maar dat kan ook z’n voordelen hebben. En volgens mij heb je wel genoeg mogelijkheden om je effe te onttrekken aan het groepsgebeuren hoor. Dat heb ik althans begrepen van anderen die er wel zijn geweest. Bovendien wil je maar een weekend toch?

Wat zou je er willen gaan doen? En welke camping?

Ik heb nog niet echt een vast plan / vaste datum in mijn hoofd.

Het lijkt me wel leuk (ik zou dan vooral gaan voor schilderen/beeldende kunst, met muziek/dansen/zingen heb ik niet zo veel), maar ik twijfel nog…

Om die reden wil ik ook niet meteen een hele week, maar eerst een keer alleen een weekend.

Ik kom er natuurlijk pas achter of het leuk is door het gewoon te proberen.

misschien een pbtje naar mamaesther sturen, ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken, maar dacht dat zij zo’n vakantie een keer gedaan heeft… :think:

Haha, humor. Ik was geneigd om te posten: “Stuur een pb naar Fiep. Die is daar vast wel eens geweest.” :smiley: