buitengesloten

Ik was in gesprek met mijn mobiel…maar ik heb in huis erg slecht bereik en het gesprek was al 2x verbroken en de andere hoorde mij geregeld niet.

Dus ik denk ik ga even in de achtertuin staan en doe de achterdeur dicht (er zit onder geen haak) dus zag er geen probleem in.

Tot ik na ene tijdje de deur wilde open doen omdat mijn dochterje van 2 ergens aan zat waar ze niet aan mocht komen…en jullie raaien het al…de deru kreeg ik niet open AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik met een andere sleutel via de buitenkant geprobeert…maar mevrouwtje had schijnbaar toch de sleutel aan de binnenkant iets gedraaid waardoor deur met geen mogelijkheid open ging.

Ik al roepen en wijzen naar de sleutel…nou ze tikte vrolijk terug tegen het raam en ze snapte re niets van.

Nou ik een vriendin gebeld uit de buurt die een voordeursleutel heeft maar die nam niet op…mijn moeder gebeld en die zou eraan komen…al lachend.

Na ruim 10 min buiten te hebben staan werd ik gered door mijn moeder.

Nou dit gaat me dus never nooit nog een x gebeuren.

Maar lachwekkend is het wel.

:lol: …toch lees je dit nog best vaak hier he! Gelukkig geen vervelende dingen gebeurd in de tijd dat je niet naar binnen kon!

:lol: Wij hebben he idd een keer gehad met de onderste deurhaak. en dan nog niet eens door de kinderen, maar de kat die er tegen aan was gaan staan :wall:

Daarom duw ik dus altijd de bovenste dievenklauw naar beneden :wink:

Heb ook wel eens een ladder naar de buurvrouw gebracht zodat ze over haar eigen schutting kon klimmen :mrgreen: .

@Joy wrote:

:lol: Wij hebben he idd een keer gehad met de onderste deurhaak. en dan nog niet eens door de kinderen, maar de kat die er tegen aan was gaan staan :wall:




precies hetzelfde!! alleen hier de hond die ook naar buiten wilde maar de deur hendel miste en de haak raakte (zo’n fijne dat als i weer van het slot af moet moet je hem indrukken… als het een normale was geweest had i hem nog wel open kunnen doen denk ik…)