Buiten spelen op de peuterspeelzaal.

@Debbie & Lana wrote:

Nou en dat ze maar 1 dagdeel naar een psz gaan. Er zijn genoeg moeders die of niet naar buiten kunnen met hun kinderen of gewoon geen buiten hebben voor de kinderen.

Dan is het buitenspelen op een psz toch echt een uitkomst en vind ik het zelf ook erg raar dat de kinderen op de psz van karin niet naar buiten gaan.

Als er een buiten aanwezig is, dan is dat raar, vind ik ook. Zonde ook, dat vooral. Maar mijn opmerking over dat het maar dagdelen zijn op de psz sloeg op het feit dat iemand het kdv aanhaalde, enzo, en dat ik daar een wezenlijk verschil in vind zitten.

Verder sluit ik me aan bij Joseetje: als er geen buiten is en je maakt bewust die keuze om je kind daarheen te laten gaan, dan doe je dat omdat je daar achter staat. Dan lijkt het me geen drama. Wat de “regeltjes” in dit land ermee te maken hebben is mij een raadsel :roll:

@dyfaine wrote:

Hier veron ook opgegeven voor de PSZ en hier spelen ze ook vaak buiten. Ik vind het ook belangrijk dat hij elke dag lekker frisse lucht krijgt en wat is er leuker dan met andere kindjes buiten spelen denk ik dan …

wel jammer dat ze het daar niet hebben. Op het KDV waar Veron eerst zat hadden ze op de baby groep ook geen buiten. En dan was het 25 graden en alle babys huilen van de warmte nee ik zou het een gemis vinden denk ik…

Soms is het buiten wel warmer dan binnen he.