Buiten spelen maar niet kunnen lopen

ze verkopen ook van die zachte knieberschermers.

@Judith75 wrote:

Zwembadje hebben we ook, dus die komt nog wel tevoorschijn. Moet het nog wel wat warmer worden.




Je hoeft er natuurlijk geen water in te doen: ook als gewone speelplek is het in mijn ogen ideaal hoor :thumbup:

Wij hebben ook van die grinttegels en ik heb vorig jaar bij Ikea een groot (officieel binnentapijt) kleed voor een tientje gehaald/. Die leg ik gewoon buiten neer. Kan Mila dit jaar op oefenen.

daan heeft hier dagelijks van die rode knietjes hoor… maar ik hou hem er niet voor binnen… Mij lijkt het dan alleen dat het ervoor zou kunnen zorgen dat hij eerder gaat lopen :stuck_out_tongue:

hallo,



ik had nu eigenlijk dezelfde vraag.

ilona kruipt als de beste en wil dus ook graag buiten zijn. bij haar grote zus.

box en campingbedje zal ze zeker niet willen. ze word alboos als ze naar binnen moet.

ik heb haar een oud broekje aan gedaan als ze buiten is. maar nu is het te warm voor een broekje. dus hoop op meerdere tips.

gras hebben we niet en overal kleden neer te leggen lijkt me ook niks, mede omdat er ook een loopauto is.

ilona kruipt de hele tuin door, en ondek steeds weer meer dingen.

ook hebben we een zandbak en vind ze ook leuk, maar niet voor en uur of zo.

nu zag ik ook van de kniebeschermers kosten 20 euro volgens mij. maar weet niet zeker dat zei dat wel wil.

ook hier kroop ze gisteren met blote knieen over de tegels ook een aantal grindtegels.



groetjes henny

Ymke loopt ook nog niet… Ik heb een kleed van de Hema (met plastic aan de onderkant----IDEAAL) buiten gelegd. Ze vond het heerlijk… En ook makkelijk voor mij… Ze kwam niet van het kleed af… De eerste dagen… Nu kruipt ze gewoon op haar knietjes over de stenen (auch)… Ze lijkt het niet erg te vinden, anders doet ze het niet…

(en ik hoop stiekem dat ze het vervelend vindt en daarom gaat lopen…lol)

hoi ,



kan mij voorstellen dat het lastig is. Mijn dochter deed ik een regenbroek aan. Die zijn nl. glad waardoor ze makkelijker over de tegels glijdt, kruipt en de kleding een beetje bespaard blijft.

Voor de knieën kreeg ik laatst de tip kniebeschermers te doen maar dat vond ik zelf een beetje overdereven. IK heb gewoon doorgezet. Nu heeft ze er niets van en wil zelfs in de regen naar buiten.haha.



veel succes.

Hopelijk helpt er iets nu het mooie weer eraan komt en je veel buiten bent.



groetjes miranda

Mijn jongste begint net met lopen (sinds dit weekend). Hij is bijna 15 mnd. Met het mooie weer van de afgelopen tijd kroop hij gewoon buiten. Tja, oud broekje aan en lekker buiten spelen!



De oudste was (en is) helemaal dol op buiten zijn en buiten spelen. Die tijgerde met 7mnd vol enthousiasme over de grindtegels en trok zich niets aan van het mooie zachte speelkleed dat er speciaal voor hem lag.



In de gaten houden moet je ze toch wel, zeke rals ze zo klein zijn. Slakken, gras en blaadjes beetpakken en bestuderen vind ik prima. In de mond stoppen niet, dus mocht zoonlief dat al willen doen (heb he tnog niet gezien), dan kap ik dat natuurlijk meteen af.



Ben wel blij dat ze zo graag buiten zijn.





Groetjes!