Buisjes en eten

Ik plaats het maar even hier, want ik weet niet echt waar het thuis hoort.



Levy krijgt 14 oktober buisjes. In de informatie staat dat je kindje niet meer mag eten dan 6 uur voor de ingreep en dan mag het alleen nog maar beschuit of geroosterd brood zijn. Ook 3 uur vantevoren niet meer drinken.



Nu zit ik met het volgende probleem. Levy is een grote, een hele grote, hongerlap. Hij eet zo om de 2,5 uur. Dit zou inhouden dat hij dus 3x eten moet overslaan. Dit gaat hij natuurlijk nooit zonder te huilen en te gillen trekken.



Hoe hebben jullie dit opgelost of zouden jullie oplossen?

Hoi,



Hoe laat krijgt hij zijn buisjes dan?

Mijn zoontje moet vrijdag weer voor buisjes, voor de vijfde keer, wij spreken altijd af voor de meest vroege tijd, zodat het snel mogelijk is nadat hij wakker is.

Dus staan we vrijdag weer om 7.15 in het ziekenhuis. :zzz:

mischa moest toen rond 9 uur geloof ik, ik zag het oko niet zitten, meneer wou altijd direct zijn fles als hij wakker was…



En wonderwel vond hij het geen probleem, hij snapte het niet hoor, was pas 11 maanden, maar door had hij het wel…

@Cagoo wrote:

Hoi,



Hoe laat krijgt hij zijn buisjes dan?

Mijn zoontje moet vrijdag weer voor buisjes, voor de vijfde keer, wij spreken altijd af voor de meest vroege tijd, zodat het snel mogelijk is nadat hij wakker is.

Dus staan we vrijdag weer om 7.15 in het ziekenhuis. :zzz:




Zo gaat het hier in het ziekenhuis ook. Je moet er vroeg zijn en eenmaal daar is het allemaal zo anders. Vooral leuk met allerlei ander speelgoed etc. Claire had helemaal geen tijd om aan eten of drinken te denken/

Jinthe moest al om half 8 in het ZH zijn, om 8u was het al aan haar. Dus dat viel toen best mee. Zou het ook zo proberen regelen dat het smorgensvroeg gebeurt.

Ik weet dus geen tijd, die krijg ik pas dinsdag de 13de :? Maar ik ga wel aangeven morgen bij de infomiddag of het zo vroeg mogelijk kan.



Want hij houdt het echt niet vol 6 uur op 2 beschuitjes of geroosterd brood wat hij niet eens eet :?

Mika mocht 6 uur van tevoren nog een flinke papfles. Misschien wil je zoontje dat wel?



En in het AMC doen ze operaties op volgorde van leeftijd. De jongste eerst. :thumbup:



Daarbij was er zoveel te zien in het zkh dat ie niet eens tijd had om te eten :mrgreen: