Buikslapen

Ik ben nu 26 weken en mn buik is al aardig groot, maar ik slaap nog steeds bijna altijd half op mn buik (niet vol op mn buik maar met een been opgetrokken zeg maar)… Nu kon ik vannacht ineens niet slapen omdat ik me zorgen maakte of het eigenlijk niet slecht is voor de baby…



Ik hoor ook van iedereen een ander verhaal en ook op internet kan ik eigenlijk niet vinden of het slecht is en waarom… Iemand die hier verstand van heeft? :think:

heb tot 8 maanden op me buik geslapen

kan verders geen kwaad

je kan het navragen bij de vk

Ik heb met mijn eerste zwangerschap veel op mijn buik geslapen,

maar rond de 7 maanden toch maar een kussentje achter mijn rug

en onder mijn buik,

ik was echt bang dat ik wat plat drukte :shock: :oops:

@Veertjeg wrote:

Ik ben nu 26 weken en mn buik is al aardig groot, maar ik slaap nog steeds bijna altijd half op mn buik (niet vol op mn buik maar met een been opgetrokken zeg maar)… Nu kon ik vannacht ineens niet slapen omdat ik me zorgen maakte of het eigenlijk niet slecht is voor de baby…



Ik hoor ook van iedereen een ander verhaal en ook op internet kan ik eigenlijk niet vinden of het slecht is en waarom… Iemand die hier verstand van heeft? :think:




ik slaap precies hetzelfde als jij (altijd, ook als ik niet zwanger ben). En vroeg me toevallig ook een beetje hetzelfde af deze week. Maar ik denk zelf dat je het echt wel merkt als je je kindje in de weg zit, of plet oid. Ik merk dat nu toch ook wel als ik echt vol op mijn buik lig, dat dat niet goed voelt.

Ik ben ook een buikslaper. Ik vroeg het us ook verleden week aan de VK.

Zij gaf aan dat je gewoon de hele zwangerschap op je buik mag slapen en dat het geen kwaad kan. Dat het niet lekker ligt is wat anders :wink:



Ik merk nu wel als ik op mijn buik lig dat ik een bolletje in mijn buik voelt alsof er een grote bel in ligt.

Maar ja ik blijf maar op mijn buik liggen want anders kan ik niet slapen…

Wat grappig, want ik vroeg het me gisteravond ook al af! Tot nu toe gaat het nog, maar ik denk dat ik over een paar weken er toch aan moet geloven en op mijn zij moet gaan slapen.

Ik heb zo geslapen tot de dag ik ben bevallen, ik kon namelijk echt niet anders in slaap vallen.



Soms werd ik trouwens wel wakker op het einde dat ik een beetje last had van mijn buik. Maar was meer zo’n pijn, als je heel erg lang hetzelfde hebt gelegen dat het dan ff pijn doet om je weer om te draaien…

Pff, ok gelukkig ben ik niet de enige… :lol: Een vriendin van mij die nu 7 maanden zwanger is reageerde echt diep geschokt laatst toen ik zei dat ik nog vaak half op mn buik slaap, echt alsof ik mn kind probeerde te vermoorden… :?



Op zich merk ik wel dat het soms op mn buik ook niet echt lekker ligt en vannacht begon de baby dus echt heel hard te trappen toen ik op mn buik lag, dus toen ben ik toch maar omgedraaid. Maar het ergste dat kan gebeuren is toch eigenlijk dat beeb gewoon niet zo lekker ligt?



Maargoed, ik ben opgelucht! :smiley: Ik blijf lekker op mn buik slapen en als beeb hard schopt draai ik me gewoon om… :slight_smile:

Ik slaap nog op mijn buik (vol). Maar sliep bij het termijn wat jij nu bent ook precies zoals jij, en ook steeds vaker op mijn zij. Op mijn rug voelde niet fijn, op mijn buik ook niet meer (kon niet eens :lol: ), maar zo voelde het nog wel prettig.

Hier ook een echte buikslaper. Niet de hele nacht maar wel om in slaap te vallen. En verder sliep ik wel op mijn rug. Ik lag vrijwel nooit op mijn zij. Maar sinds week 22 ofzo slaap ik toch automatisch op een mijn rug of zij. Sindsdien heb ik niet meer op mijn buik gelegen. Ik denk ook niet dat het nog lekker ligt. Beeb protesteert nu al als ik in mijn buik zit te porren. Dus op mijn buik slapen kan vast op nog groter protest rekenen. :mrgreen: Gelukkig laat beeb me wel de hele nacht slapen. En wordt gelijk met mij wakker.

Hier slaap ik ook zo en idd ook als ik niet zwanger ben…

Net iets meer als op de zij en 1 been opgetrokken.



Dit heb ik zwanger ook altijd zo lang gedaan als dat het fijn voelde.

Onze 2e was het er alleen niet mee eens… die trapte me echt wakker als ik zo lag :shock: . Bij hem ben ik toen dus toch maar anders gaan liggen :lol:

Deze pruts heeft tot nog toe geen bezwaren lijkt het, dus blijf lekker zo liggen.

Ik heb precies geslapen zoals jij, mijn hele zwangerschap.

En mijn kindje is geheel gezond geboren, :wink:

Ik verlang er naar dat ik weer op mijn buik kan liggen. Ik kan echt sinds erg lang niet meer op mijn buik slapen, ligt gewoon niet lekker en elke avond denk ik, oww, ik wil op mijn buik, want dan kan ik makkelijker in slaap vallen.



Maar zeer binnenkort kan het weer :dance:

@GhanaGirl wrote:

Ik verlang er naar dat ik weer op mijn buik kan liggen. Ik kan echt sinds erg lang niet meer op mijn buik slapen, ligt gewoon niet lekker en elke avond denk ik, oww, ik wil op mijn buik, want dan kan ik makkelijker in slaap vallen.



Maar zeer binnenkort kan het weer :dance:




Hier hetzelfde, al zou ik willen 't gaat niet. Kindje komt direct in opstand en het ligt ook niet lekker met zo’n joekel van een buik natuurlijk (vraag me echt af hoe diegene dat hebben gedaan die tot 't eind op hun buik sliepen :shock: )