buikrampjes pasgeborenbaby

ja haha niet voor mij, maar voor de dochter van de buurman…



haar zoontje heeft heel erg last van buikrampjes, nou had ik der net aan de tel, en zei dat ze haar baby op de onderarm kon leggen, met de buik in de hand zech maar ( snap je wat ik bedoel??)



zijn er nog meer huis tuin en keuken tips voor deze vervelende krampjes???



moet zeggen dat deze tip bij ons al voldoende was…



ik lees ook veel over cinababy, maar goed de winkels zijn dich nu :wink: en daar heeft ze dus niks aan



alvast bedankt

Warm kruikje/kersenpittenzak?



Infacol heeft hier super geholpen! (apotheek heeft het ook!)

ok dat kan ik der nog ff zeggen, bedankt

Ons meisje had ook zo’n last van krampjes, maar dat was over toen ik op dr.Brown flessen ben overgestapt! Eerst Cinababy geprobeerd, maar daar kreeg ze erg dunne ontlasting van :?



Idd met buikje op de onderarm voor nu, maar zou morgenvroeg zeker zo’n flesje gaan halen, ik zweer erbij inmiddels!

Half rechtop in je bed of of de bank gaan zitten en het baby’tje tegen je aanhouden, buik tegen buik, hielp hier aardig in combi met infacol, dat o.a. bij de apotheek te verkrijgen is. Cina baby raadde onze kraamhulp toen af, dat zou soort water met smaakje zijn en zonde van je geld, en meer in je koppie zitten als het toevallig zou helpen zei ze (maar er zweren vast ook mensen bij :wink: ). De rest is al genoemd. Succes