buikpijn

Melinda had 2 weken geleden ook pijn van onderen zeg maar en bij plassen en buikpijn. Uit urine onderzoek is niks gekomen bij de huisarts. Even laten wezen en nu begint ze weer met dezelfde klachten Moet ik nu urine inleveren en eisen dat ze het op kweek zetten? Of gelijk een afspraak maken? Tijdens het plassen zegt ze geen auw. Vind het moeilijk zo iets.

je zou weer urine kunnen laten inleveren, maar vaak heb je echt pijn bij plassen. Anders ff afspraak ha en buik laten voelen??

Gaat ontlasting goed?

Ontlasting heeft ze 2 keer per dag …

Ik lever idd urine in morgen en ze gaan het maar op kweek zetten

Anne heeft het ook 2 keer gehad (blaasonsteking) zonder pijn bij plassen. Ik ben doorverwezen naar een kinderarst, want bij kinderen onder de 5 jaar mag het eigenlijk niet voorkomen. De kinderarts zei, dat je altijd moet eisen dat ze het op kweek zetten. Met zo n test bij de huisarts kunnen ze niet alles goed zien zegt hij.

Anne heeft een soort plastraining gehad, ze had problemen met dr bekkenbodem. Nu is alles weer oke.

Vandaag tot nu toe geen klachten gehoord van dr…

Kijk het ff aan en zowel weer klachten breng ik dr urine morgen naar de HA en eis een kweek daarvan

Is ze ook rood van onderen? Het kan ook een schimmelinfectie zijn. Als ik die zelf heb, heb ik ook pijn bij het plassen en onderin mijn buik.

Succes

Liefs Suzanne

ze is niet rood van onderen