buikpijn

Hallo,



Ik ben 7 weken zwanger en heb al een week pijn in mijn buik en soms krampen geen bloedverlies, dit is mijn derde zwangerschap maar ik herken dit helemaal niet.

Ben wel extreem moe en met tijden ook misselijk,

kan pas over 2 weken naar de verloskundige voor mijn eerste echo, maar vindt dit nog erg lang en maak me een beetje zorgen of dit wel goed is, wie herkent dit?

En is het raar om de verloskundige te bellen en dit voor te leggen,en of ik misschien eerder een echo kan krijgen om te kijken of alles goed zit?

Sorry voor het lange verhaal maar maak me een beetje zorgen.



groetjes robin

Gewoon bellen. Als je je zorgen maakt kun je toch altijd bellen. Of je verloskundige een echo maakt is niet zeker maar als je niet belt weet je ook niet.



En ze zullen er echt niet vreemd van op kijken want je ben niet de enige die met zulke vragen belt.



Succes

Gewoon bellen naar de vk.

Heb ik ook gedaan tijdens de zwangerschap van R. en kon meteen terecht.

En nog gebeld? Als je er al een week last van hebt zou ik ook gewoon bellen.

ik zou idd. contact opnemen met de vk, dat mag altijd als je je zorgen maakt en dit lijkt mij wel een bron van zorg…

succes.

Buikpijn hoeft helemaal niks te beteken, maar het is ook niet goed als je je veel zorgen maakt natuurlijk. Dus ik zou idd ook gewoon even bellen en kijken wat de vk zegt.

heel herkenbaar. ik had het met 8 weken. Ik kon bijna niet lopen van de pijn toen.

Bij mij was het het oprekken van mijn baarmoeder.

Maar zou wel even bellen voor de zekerheid. Om je onrust weg te nemen.

Succes!



xx

en nog gebeld?

ook ik heb de eerste weken echt vreselijke buikpijnen gehad. kwam door een cyste in mijn baarmoeder.

die cyste werd veroorzaakt door een eirest? hij is wel weer vanzelf weggegaan. ik geloof rond een week of 8.

ik kwam voor een echo en de gyn zei gelijk: zo heb jij geen buikpijn gehad?

Aan de topicstarter, hoe is het nu? Je hebt niks meer laten horen :think: