Buikpijn

Hallo allemaal,



Even een onzeker gevoel hier.

Weet sinds afgelopen weekend dat ik zwanger ben van spruit 2.

Nu heb ik al vanaf een week voordat ik teste steeds zo’n ongesteldheidsbuikpijn, soms is het weg en net zo snel is het weer terug, daarbij ook steken richting mijn liezen…



Ik had dit in het begin van de zwangerschap van Mik ook, maar ook in mijn eerste zwangerschap, die eindigde in een MK.



Ben vandaag een beetje emo, waardoor ik me zorgen maak, wie heeft dit ook in een prile zwangerschap (gehad)



Liefs Bianca

Is die ongi gevoel niet van groeiende baarmoeder en de pijn in liezen bandenpijn?

Misschien dat je deze zwangerschap er meer en vroeger last van heb.

Elk pijntje is nu natuurlijk zorgelijk omdat je er geen controle over heb.

Je kan er niks over zeggen wat moeder natuur doet.

Maar ik zeg groeiende baarmoeder en bandenpijn.

Maak je geen zorgen!! Ik heb dit in begin ook heel erg gehad en maakte me er ook ongerust over. Het is meer dan normaal.

Ik heb dit in het begin ook gehad, is toch de boel die een beetje aan het uitrekken is.



Enne… gefeliciteerd met je zwangerschap :-*

Lieve Bianca,



Niks om je meteen zorgen over te maken, ik had het ook en af en toe heb ik het nog. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan want ook ik heb vanmorgen mijn ogen uit mijn hoofd gejankt omdat ik krampen had. ( waarschijnlijk van de darmen maar ok )



Steken in je lies hoort erbij, ik had dinsdag heel erg steken in mijn onderrug en ook dat hoort erbij, volgens de vk waren dit de banden.



Probeer je zorgen op zij te zetten en te genieten. :-*

Heb ik ook gehad, zelfs zo erg dat ze dachten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon zijn.

Gelukkig was alles gewoon goed…maar vervelend is het wel!

geen zorgen maken, hoort er echt allemaal bij!! :-*

Ik heb 2 mk’s gehad, veel buikpijn enz… :cry:



De derde zwangerschap kreeg ik ineens heftige steken, zo erg dat ik zei tegen hub: het is weer mis… :frowning:

maar dat was mooi niet zo, het bewijs ligt nu door de babyfoon te giechelen :inlove:



Je weet het nooit, maar blijf positief! Het komt vaak voor tijdens de zwangerschap, maar ik weet hoe onzeker je ervan kan worden :-* het zit vast goed, probeer je er niet te veel op te focussen hoe moeilijk dat ook is!

Lieverd toch :hug: Ik begrijp je ongerustheid.

Ik heb ook regelmatig wat krampjes (de ene keer een flinke steek, de andere keer zeurderig). Ik weet niet wat ik je kan zeggen om je onrustige en onzekere gevoel weg te nemen. Dat gevoel zit in je en je moet proberen vertrouwen te krijgen in de toekomst :-* :-* Wij helpen je daar wel bij :hug:



Dikke kus :-*

Ik had het ook, tot een week of 7 en dan vooral 's nachts.

Ben intussen 30 weken en alles gaat prima.

Hoop dat het je wat geruststeld :hug:

Heb ik ook gehad. Is de groeiende baarmoeder. En alles trekt daar.



:hug:

Lieve Bianca,

Ik hoef je niet meer te vertellen zeker dat het er allemaal bij hoort ! :wink:

Maar begrijp best je ongerustheid hoor, lieverd.

Een extra dikke knuffel voor je ! :hug:



liefs

Gerda

Hey



Ik ben nu 5 weken zwanger en heb er oko behoorlijk last van…

Zoals ik hier al lees heeft bijna elke zwangere dit dus dnek ik maar zo weinig om je zorgen over te maken…



Geniet van je zwangerschap!!!



Liefs sil

Hello allemaal,



Ben nu 8 weken en ik heb er ook erg last van…vooral 's nachts…maar met 7 weken een echo gehad en alles was goed…dus het hoort erbij.

Zelf erg moe en misselijk en idd pijn in de buik; je wordt er zo onzeker van. Maar ga er maar gewoon van uit dat alles goed is en volhouden :sick:



En nog gefeliciteerd :dance:

Meid wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Zoals je leest komt het heel vaak voor, maar daar kan je niks mee als je weet dat het ook minder leuk kan lopen. Als je echt zo onzeker blijft gewoon even met je vk bellen en proberen een vroege echo te regelen (als je dat nog niet gedaan hebt). Verder sluit ik me bij Nannietje aan :-*

@Tante Soesa wrote:

Meid wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Zoals je leest komt het heel vaak voor, maar daar kan je niks mee als je weet dat het ook minder leuk kan lopen. Als je echt zo onzeker blijft gewoon even met je vk bellen en proberen een vroege echo te regelen (als je dat nog niet gedaan hebt). Verder sluit ik me bij Nannietje aan :-*




Ik mag al een vroege echo, deze staat gepland voor 1 april, als ik 8 weken ben.

Ik heb al een week flinke pijn in mijn buik alsof ik ongesteld ben. Vanochtend een test gedaan en zwanger!!!

Het geeft mij juist wel een goed gevoel dat mijn baarmoeder druk bezig is.

Bij mijn eerste zs had ik er ook last van, bij de twee mk-en niet (al had ik toen wel heel veel andere kwaaltjes, maar geen buikpijn!)

Hai Bianca,



Ook ik heb er ontzettend veel last van. Mijn borsten en buik wisselen elkaar af. Wel heb ik gemerkt dat als ik een pas op de plaats maak en mijn rust pak dat het dan een stuk minder is. Dus dat doe ik dan maar af en toe als ik die steken zat ben :wink: . Sterkte ermee…want het is echt een vervelend gevoel.



Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Ik heb deze zwangerschap veel meer last van de bekende kwaaltjes dan met mijn vorige zwangerschap.

Erg misselijk, begint bij mij vaak net voor de lunch en na het avond eten is het het ergst. Ik lijdt dus aan avond misselijkheid… :sick:

Maar heb dus ook veel buikpijn.

Het is zo’n weeïg gevoel wat je ook kan hebben met diarree.

En mijn buik is ook flink opgezet, ik denk dat mijn darmen even niet meer zo goed mee werken.

Heb me voorgenomen vandaag eens heel goed te eten, vaker dan 3 keer op een dag licht voedsel wil ook wel helpen…

@Anita-1982 wrote:

Ik heb deze zwangerschap veel meer last van de bekende kwaaltjes dan met mijn vorige zwangerschap.

Erg misselijk, begint bij mij vaak net voor de lunch en na het avond eten is het het ergst. Ik lijdt dus aan avond misselijkheid… :sick:

Maar heb dus ook veel buikpijn.

Het is zo’n weeïg gevoel wat je ook kan hebben met diarree.

En mijn buik is ook flink opgezet, ik denk dat mijn darmen even niet meer zo goed mee werken.

Heb me voorgenomen vandaag eens heel goed te eten, vaker dan 3 keer op een dag licht voedsel wil ook wel helpen…




Heel herkenbaar, zodra ik de test gedaan had, wekten mijn darmen niet meer mee, ebn 1 en al verstopping, heb ik met Mik 9 maanden last van gehad… :roll: