buikpijn na orgasme

Tja beetje intiem onderwerp misschien, maar ik zit er toch wel mee…

Als ik klaarkom dan heb ik vlak er na dat mijn buik (baarmoeder) helemaal hard is, een harde buik denk ik?? en dat voelt echt niet prettig, ik heb ook echt last van mijn buik daarna.

Herkennen mensen dit, en kan het kwaad?

Hallo,

Het kan geen kwaad en is vrij normaal. Je kunt er heel weinig aan doen. ( ja geen orgasme krijgen) Maar het komt dus vaker voor. Door het klaarkomen spant het zich daar binnen goed aan en ontspand daarna weer. Ditkan het vervelende ( pijnlijke ) gevoel geven.

sluit me bij Bianca aan, de baarmoeder trekt samen en dat is even vervelend…de enige oplossing is géén sex…

Maar ja als je net zoals ik tijdens de zwangerschap juist méér zin hebt :shifty:

bedankt voor jullie antwoorden, tja zin ik moet zeggen dat hierdoor mij de zin een beetje verging, ben dan geloof ik teveel bezig in mijn hoofd met de kleine in mijn buik, en of t geen kwaad kan, maar als het echt geen kwaad kan dan… :mrgreen: (zal mijn vriend wel blij zijn hahaha)

:lol: :lol: hah nee kwaad kan het niet, voor je zelf vervelend maar je ukkie zal er geen hinder van ondervinden :thumbup:

Nee kan echt geen kwaad,ik had ook altijd harde buiken daarna…

Gewoon ff lekker ontspannen daarna,beetje buikademhalen geef je kleine weer wat ruimte :wink:

Mijn vk zei altijd een harde buik voelt voor de baby als een warme omhelsing :inlove:

@renzosmam wrote:

Mijn vk zei altijd een harde buik voelt voor de baby als een warme omhelsing :inlove:

haha nou dan moet ik dat maar in mijn achterhoofd houden :wink: :smiley:
Mijn vk zei altijd een harde buik voelt voor de baby als een warme omhelsing

Inderdaad, ik heb ook altijd begrepen dat het juist heel goed is voor je baby. Vraag me niet meer waarom, dat ben ik helaas vergeten. :oops:

Groetjes Heidi

Volgens de verloskundige wordt je baarmoeder/placenta extra goed doorbloed door een orgasme. Dus het is eigenlijk heel goed voor je beebje :wink:

ik heb het ook altijd,m’n buik wordt heel hard en bol.

Het voelt niet fijn.

maar ik heb ook al gehoord dat het voor de baby juist fijn is.

Dus geen zorgen maken!

Ik ben blij met deze berichtjes! Bedankt voor jullie antwoorden, ik ben een stuk gerustgestelder (is dat een woord :shifty: ?) nu.

Een harde buik is in die zin goed voor de baby omdat hij geprikkeld wordt en voorbereid op de bevalling…die ‘‘stress’’ leren ze te handelen door harde buiken…

Dus je krijgt straks een stressbestendig kind whahahahahaha 8)

Nee zonder gekheid een harde buik is ook iets van de natuur om de baby zijn of haar zenuwenstelsel te prikkelen :thumbup:

Idd geen zorgen, ik had het ook (heb) en alles is nogsteeds prima. Mijn buik wordt nogsteeds hard na een orgasme maar het doet geen pijn meer.

Lekker genieten hoor!

Groetjes,

Femke