Buikkrampjes

Mijn dochtertje is 3 dagen oud en heeft ontzettend veel last van krampjes.

En in de avond als we gaan slapen zijn de krampjes het hevigst, ze kan huilt dan gewoon 5 uur aan een stuk 's nachts, heeft iemand tips wat ik kan doen tegen de buikkrampjes ?

Ik gebruik al VSM Cinababy sinds vandaag.

Cinanbaby hielp hier helemaal niet…Infacol zou je kunnen proberen…Een lekkere warme kersenpittenzak, tegen haar buikje aanleggen en haar in en okrimme houding vasthouden…

Altijd zo sneu om te zien dat ze pijn hebben van die verrekte krampjes…

ik weet niet wat je voor fv gebruikt, mijn schoonzus gebruikte de hypoallergene van nutrilon en daar had de kleine bijna geen rkampjes van, in tegenstelling van de kruitvatmelk!

:hug: voor je hoor! zoveel huilen wordt je zelf ook helemaal verdrietig van! :hug:

Wij zijn er net door heen. Mijn meisje is bijna 8 weken, ik weet hoe het voelt. Je bent moe en je arme moppie heeft zo,n pijn, :hug: .

Infacol, cinababy, even tempen= poep, kersenpitten zakje etc. Alles gedaan. Maar wat het beste hielp is haar bij me nemen en tijdens de ergste pijn aanleggen. Probeer je er aan over te geven.

Ik droeg mijn oudste op mijn arm met haar buikje naar beneden… wiegen… of ik ‘fietste’ met haar beentjes… hielp hier goed… :thumbup:

idd op de arm en dan wiegen, of heel hoog op je schouder, buikje van haar op je schouder leggen.

Hier hiep Infacol heel goed.

Infacol hielp hier niet. Zorgde voor meer boertjes, wat tot spugen leidde, en dat bracht weer zuur omhoog. Zowel boven als beneden pijn dus.

Sinds ik ABC Dophilus gebruik gaat t een stuk beter!!

En op dr buik op je onderarm en dan wiegen is hét middel. Dan valt ze in slaap en komen ondertussen dr scheetjes eruit.

Infacol hielp hier wel :wink:

Hier ook abc dophilus :wink:

ten eerste: sterkte ermee, t is niet makkelijk… :hug:

hier ook veel kramp: buikje masseren met de klok mee, fietsen en om de beurt beentjes naar de buik buigen helpt hier alleen als er lucht in de darmen zit en helpt juist direct na de voeding niet goed, dan komt de volle maag alleen maar in de knel.

abc dophilus helpt hier dus niet zo goed en cinababy ook niet.

met de buik op je arm dragen helpt hier ook niet, maar schijnt ook te helpen.

ik lees even met je mee, of ik nog een tip gemist heb…

Bij mijn jongste hielp Sab Simplex heel goed. Ze zeggen hier dat infacol hetzelfde is, maar dat is niet waar. Je kunt het online kopen en dan heb je het heel snel in huis, soms de volgende dag al. PB maar als je de link wilt.

mijn kleine meid heeft tot ze 14 weken was hele erge krampjes gehad ik heb ook cinababy gebruikt en dat ging erg goed verder ben ik overgestapt naar de dr brown fles waardoor ze minder lucht happen kan ik je ook echt aanraden :thumbup:

wat hier ook heel erg holp is dat ik met opgetrokken knieen op de bank zat een kussen tegen me knieen aan en de kleine erboven op (op haar buikje) ze vond dit heerlijk misschien een tip?

heel veel succes meid want weet hoe vervelend dit is je staat zo machteloos he als je kleintje zoveel pijn heeft :?