Buikkrampjes?

Hoi,

Hoe weet je of je baby last heeft van buikkrampjes?

Zijn er bepaalde tekens waarvan je zegt “jeps, dat is kramp”?

Liefs,

Kaat

juull gaat dan gigantisch kreunen… en trekt helemaal krom, of overstrekt zich. Ze huilt dan ook, maar andes dan dat ze honger heeft… moeilijk te zeggen hoe haar huiltje dan klinkt…

Vaak gaan ze dan trappen met de beentjes. En als je dan over de buik wrijft en ze worden rustiger, dan weet je dat ze buikpijn hebben!

hard buikje, overstrekken

meestal wordt het beter als je je warme hand op het buikje legt.

@konijn wrote:

juull gaat dan gigantisch kreunen… en trekt helemaal krom, of overstrekt zich. Ze huilt dan ook, maar andes dan dat ze honger heeft… moeilijk te zeggen hoe haar huiltje dan klinkt…

Hier precies hetzelfde!

Djanel geeft afentoe ook echt van die nijdige kreten tussen het kreunen en huilen door, zoo zielig!

Thanx :thumbup:

Wrs is t dan toch steeds kramp. Hij krijst dan echt en dat is toch heel anders dan wanneer ie honger heeft.

Mijn Cb mevrouw ‘waarschuuwde’ me al dat het met 8 weken weer ineens erger kan zijn.

Wat hier helpt, naast buikje wrijven (kloksgewijs in rondjes) is hoog op de schouder leggen, een beetje als met een boertje maar dan hoger.

King had er vanavod ook weer ineens heel erg last van na een aar weken krampjes vrij geweest te zijn.

Sonne,

Ik werd van de week ook door de wijkverpleegkundige afgescheept met “het hoort erbij”. Maar dat wil niet zeggen dat t leuk is om ze zo te zien he! :wink:

Gelukkig wil een badje ook nog wel es helpen!

nee, dat is het zeker niet, maar ik troost mij in de gedachte dat ik wat troost voor hem ben.

Hoe is het nu met Kai?

He, kan het ineens erger worden met 8 weken?

Lev is nu 8 weken en heeft ineens veel meer last van krampjes, harde buik, beetje vertsopping. zo zielig :frowning:

ik vroeg me al af waarom nu ineens :think: