buikkrampen

ik heb bijna 2 weken geleden een eisprong gehad mede door middel van prygnyl en hoop zo dat ik komend weekend een postieve test kan vast houden en dat de ongesteldheid weg blijft :pray:

maar heb sinds een paar dagen steeds zo;n buikkramp vooral avond en ochtend als ik moet plassen

wat zou dit kunnen zijn? word er zo onzeker van en ja we moeten afwachten :pray:

oei meissie meissie

Het kan natuurlijk van alles zijn… een lichaam kan je soms behoorlijk foppen… en die verschijnselen van ZW of Ongi die lijken veel te veel op elkaar :frowning:

Ik zal voor je duimen… hopelijk heb je nog een beetje geduld!

het kan idd van alles zijn

even afwachten en vrijdag of zaterdag testen

ik duim voor je :thumbup:

bedankt voor jullie reactie ik zit nu al vol spanning ben zi bang dat ik weer ongesteld ga worden :cry: maar hoop zo van niet :pray:

judith gefeliciteerd met je zwangerschap voel jij je wat goed?

sterkte roosje met het wachten!! hopelijk heb je over drie dagen goed nieuws

ik zal ook voor je duimen

ik herken die buikkrampen ook heel erg…maar ja vandaag te horen gekregen dat mijn mannetje slecht zaad heeft…en dat de kans kleiner wordt…

dus ik hoop weer maar niet te veel

hopelijk voor jou wel super goed nieuws!!

toy toy toy

sophie

ligt de oorzaak alleen bij je man met slecht zaad?

was bij ons eerst ook sprake van maar nog een keer ingeleverd en alles wat helemaal :thumbup: bij hem dan

ik heb pco dus zonder hulp van mm word ik niet zwanger hoop zo dat het nu raak is :pray:

ja bij mij is ook alles onderzocht, ik heb een regelmatige cyclus, goede hormonen om het vruchtje vast te houden, geen chlamydia dus bij mij vonden ze niets raars…het kan theoretisch nog anders zijn over drie maanden, dus dan moeten we weer zaadanalyse laten doen…

bij jullie was de eerste keer ook slecht zaad? en daarna goed?

spannend voor je hoor meid!! wat is pco precies?

de eerste keer is het waarschijnlijk te lang onderweg geweest we wonen 3 kwartier rijden van ziekenhuis

andere keer is het er sneller gekomen en was alles prima

pco is dat ik geen eisprong heb helaas ben soms weken niet ongesteld

bah wat naar die onzekerheid zeg…ik kom trouwens ook uit friesland :wink:

en nu spuit je bepaalde hormonen om een eisprong op te wekken?

nee daar kan het niet aan liggen, het was binnen het uur in het ziekenhuis…of is dat al te lang? ik weet het niet!!

We wachten over drie maanden maar weer de test af en ondertussen nog maar wat oefenen :lol:

haha nog een fries dus leuk!!

nee ik heb 2x 100 mg clomid gebruikt(die zorgt ervoor dat mijn eitjes groter worden en dat ik een eisprong krijg) en ik heb 2x 150 mg clomid gehad en daar reageer ik wel op en heb daar boven op een prygnyl injectie gehad en daar krijg je binnen 36 uur een eisprong van dus krijg je het advies om te klussen :inlove: helaas waren we de eerste keer ziek maar afgelopen keer niet :mrgreen: dus we zijn in volle afwachting

wanneer ben je gestopt met de pil?

ow zie het al staan dec 2006 :oops:

spannend hoor!! dus je hebt een grote kans dat het raak is?

ja dec 2006 zijn we gestopt…

nou mijn duimen draaien voor je

heb je nog meer symptomen?

vanmorgen bij het afvegen zag ik een klein betje bloed :cry: :cry:

ben zo bang dat dit het begin is van de ongesteldheid

sorry zit er ff door heen nu dit is weer zo;n domper :wall:

ach meis, ik hoop niet dat het doorgezet heeft!!!

zal duimen dat het misschien een adertje was en niet de ongi!!! :pray:

sophie het is nog niet doorgezet gelukkig maar ben bang dat het wel gebeurd

:cry: :cry:

de vorige keer werd ik donderdagavond eenkleine bloeding(2 weken na injectie) en nu is het morgen 2 weken geleden dat ik de injectie heb gehad

ik blijf voor je :pray: :pray: dat het toch nog goed komt!!

en zolang het een beetje blijft is er nog hoop!!

vandaag een test gedaan en die was negatief had ik ook wel verwact hoor maar ja zo eigenwijs als ik ben toch ff doen :cry:

net het ziekenhuis gebeld over hoe nu verder ik mag nog een aantal keren clomid gebruiken hoop zo dat het aan slaat

ben je nu duidelijk ongi geworden dan? en begint je cyclus nu weer opnieuw?

ja het breekt wel meer los denk morgen meer dus we nemen morgen de eerste dag van de cyclus ( moet morgen weer ziekenhuis bellen hierover) even afwachten wat het vanacht doet

ja we beginnen weer met een ronde clomid

sterkte meis, wat een teleurstelling weer he!!!

maar hoop blijven hopen eens is er voor jou ook veel geluk :wink:

volgende ronde, nieuwe kansen!! :hug: