Buikbreukje en nieuwe zwangerschap?!

Vanochtend heeft de ha bevestigd wat ik al dacht, ik heb een buikbreukje (gaatje in mijn buikwand). Nu hadden we net in onze vakantie besloten dat we in januari wilden proberen voor een derde kindje te gaan en ik wil dan ook graag weten of onze ‘derde-kindje-wens’ hierdoor in gevaar komt. De ha dacht van niet, maar ik kan pas 7oktober bij de chirurg terecht. Vandaar dat ik even benieuwdwas of er hier misschien iemand is die ervaring heeft met een buikbreukje en daarna weer zwanger is geworden (of juist daardoor niet meer zwanger mocht worden).

Oh ja, het buikbreukje zit net boven mijn navel en is verder niet pijnlijk.

Ik heb ook (na mn eerste zwangerschap) een breukje overgehouden precies boven mn navel.

Er "puilt"niks zichtbaars uit (ik voel het wel een soort balletje) maar ga er wel naar de huisarts als ik weer bevalen zou zijn (als we zwanger raken natuurlijk)_

@tamara24 wrote:

Ik heb ook (na mn eerste zwangerschap) een breukje overgehouden precies boven mn navel.

Er "puilt"niks zichtbaars uit (ik voel het wel een soort balletje) maar ga er wel naar de huisarts als ik weer bevalen zou zijn (als we zwanger raken natuurlijk)_

Bedankt voor je reactie. Begrijp ik goed dat jij er helemaal nog niet naar hebt laten kijken? Bij mij zit het op dezelfde plek iig. Ik zie soms in de spiegel ook een bobbeltje zitten, maar heb er verder geen last van. Ik hoop echt dat ik gewoon groen licht krijg om nog één (of heeeeel misschien twee, als ik hubbie egen die tijd zover krijg) keer zwanger te mogen worden.

tis gewoon een soort navelbreuk volgesn mij. en om t nu te laten operen en dan weer zwanger dan heb je kans dat t toch weer een breek word volens mij.

En al zou t erger worden tijdens de zwangerschap ,dan halen ze t daarna maar weg.

heb er ook geen last van