Buikband Anita Maternaty van Prenatal. Is t wat??

Hallo,

Ik ben nu 21 weken zwanger van ons tweede kindje, en mijn buik begint al aardig dik te worden. Leuk, maar dat betekend ook dat ik wat rugklachten krijg. Eigenlijk meer dan bij de eerste.

Nu zag ik bij de prenatal een “baby belt” ofwel een buikband van Anita maternaty, die je rug en bekken schijnt te ondersteunen.

Hij is 37,95 bij de prenatal. Nogal duur vind ik, daarom wil ik graag weten of iemand er ervaring mee heeft, en of het echt je rug ontlast. Dat zou namelijk voor mij helemaal goed zijn.

Iemand ervaring met deze buikband?? Ik hoor graag reacties.

Alvast bedankt!

ik heb hem gebruikt en biedt hem ook te koop aan in mt S (is mt 36-38 hier in mijn shopje.

Vond het prettig voor het lopen van lange stukken. Ondersteunt inderdaad de steeds zwaarder wordende buik. Zeker indien je de neiging krijgt hem tijdens het lopen met je handen te ondersteunen :mrgreen:

Bij echt bekkenproblemen wat ik later kreeg hielp het minder maar wel iets.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel! :wink:

overleg anders even met je vk. Voor verschillende klachten zijn verschillende soorten banden volgen smij…

Ik heb hem via marktplaats gekocht destijds…heb er heel veel aan gehad,kon bijna niet meer rechtop lopen de laatse weken,de band gaf steun zodat het buitenshuis nog te dragen was…

Ik heb er een gekregen van iemand, maar niet gebruikt, dus geen ervaring.

Weet de maat niet, maar hij mag naar een volgende gebruiker wat mij betreft!

Ik heb er ook een gebruikt tijdens mijn beide zwangerschappen, weliswaar heel kort maar het hielp wel. Ik bied de mijne ook te koop aan, ik heb maat XL.

Ik heb hem niet meer maar ik heb hem bij beide zwangerschappen (vooral die van mijn eerste waar ik enorm was) erg prettig gevonden.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat ik er een ga kopen. Maar ik denk dat ik maat L of xl nodig heb. Dus als iemand hem aan mij wil verkopen, die die maat heeft, hoor ik het graag. (als het kan wel nog met doosje, om te zien hoe het precies om moet enzo).

Alvast bedankt!

Hmm ik ben iemand die het niks vind. Waarschijnlijk is me buik nu gewoon ook al te dik hoor, want bij Levi vond ik hem wel fijn!

Maar voor nu heeft het weinig nut, me buik is nu met 22 weken onderhand net zo dik als toen ik op het einde liep met de zwangerschap van Levi. :oops:

Hij blijft gewoon echt niet om me buik heen zitten nu, schandalig eigenlijk :shifty: :roll: :oops:

Ik heb maat XL in de band!

Hoi,

ik heb hem ook in alle drie mijn zwangerschappen gebruikt. Ideaal. Gaf me echt wat extra ondersteuning bij mijn megabuik. Op de een of andere manier groeide ik zo enorm en droeg zo naar voren dat zelfs de fysio aan de achterkant mijn baarmoeder niet kon voelen (en beebje dus ook niet), wat ze nog nooit mee had gemaakt.

Omdoen is niet moeilijk hoor, gaat gewoon vast met klitteband. Kan maar op een manier, je kan hem hooguit de strak of te los hebben gedaan. Die van mij heb ik uitgeleend, anders had je die gemogen.

Succes, je moet nog wel even en dan is het voor je rug en banden wel prettig, die extra steun.