Buik slapen

Lynn draait sinds een maand van rug naar buik maar als ik haar op bed leg en even later weer kom kijken dan slaapt ze op haar buik maar nu ha ze haar hoofdje in het matras toen ik binnenkwam draaide ze gelijk haar hoofd opzij maar heb haar toch maar op haar zij neer gelegd vind het toch wat eng mag ik er vanuit gaan dat ze sterk genoeg is om haar hoofd weg te draaaien? Ze is wel ontzettend verkouden benauwd vandaar dat ik wat meer op mijn hoede ben nu

Tja… wij hebben ook altijd een buikslaper gehad, en nog steeds slaapt hij op z’n buik, ik heb het op een gegeven moment maar los gelaten, maar wel een aerosleep gekocht, misschien onzin dingen, maar mijn gevoel was er beter bij.

Ik heb ook een buikslaper.

Ik ga geregeld kijken en hem terugleggen maar hij gaat toch slapen zoals hij dat lekker vind.

Hij heeft daarnaast een puckababy aan en die draait goed mee zag ik.

Zorgen maken doe ik me niet, hij draait zich al enkele weken goed op de buik en ook met zn armpje en gezicht weet hij raad.



Misschien was het net dat moment dat jij binnenkwam dat haar hoofdje eventjes te zwaar was? En ze het liet rusten.

Heeft Jason ook wel een, in de box, neemk aan dat dat in bed ook wel zal zijn.

Ja mijn zoon sliep ook met Puckababy aan nog op z’n buik, in het begin wel eng, maar hij redde zich er goed mee.

Ik slaap zelf ook op mijn buik, dus waarom hij niet…

hier sliep nummer 3 vanaf een maand of 6 op zijn buik.

Hij kon heen draaien en was sterk genoeg om zijn koppie zelf om te leggen naar de andere kant.



Ik had daar wel vertrouwen in.

Als ze sterk genoeg zijn om te rollen, dan lukt het ook wel om dat koppie te verleggen.

Ik had een kindje dat alleen in mijn armen of in de draagdoek wilde slapen, tot ik hem op zijn buik legde. Sindsdien slaapt hij zelfstandig. echt een verademing. In het begin deed ik het alleen overdag en ging ik echt alle 5 minuten kijken of ging ik er met mijn laptop naast zitten. maar ik weet nu dat hij zijn hoofd zelf om kan draaien. Ik heb ook een aerosleep gekocht, maar ik denk dat ik die over een maandje als hij echt goed kan omrollen niet meer wil gebruiken, het ligt toch minder lekker lijkt me.

's Nachts ligt hij ook gewoon ingebakerd op zijn buik. kan echt niet zonder.

Ik zou dit nooit zomaar aan een ander aanraden, je moet je kind echt goed kennen vind ik.

hier ook een buikslaper, soms met zn neus in het matras :o<br /> ik heb vanaf het begin een aerosleep, ik heb hem strak tegen mn neus geduwd, maar je kan nog prima ademen :thumbup:

in het begin wel wat huiverig geweest, maar nu draait ie alle kanten op en ik kan het toch niet tegen houden :slight_smile: