buik slapen

Ons mannetje draait alle kanten op maar sinds een week gaat hij dus ook zelf op zijn buik slapen. Aan de ene kant vind ik het nog steeds geen prettig idee en draai ik hem ook weer om, hij draait zich dan op zijn zij.

Hij is nu 8 maand is het nog steeds erg gevaarlijk of moet ik hem gewoon laten slapen. Hij ligt ook keurig met zijn hoofdje opzij.

Hij draait van linkerzij rug rechter zij maakt hem niets uit.

Ow nee gewoon laten slapen hoor.

Mijn dochtertje draait al maanden als een gek in bed, ze neemt de gekste slaaphoudingen aan.

Lijkt mij dat het geen kwaad kan hoor.

Lekker laten draaien Kaa, gaat helemaal goed :-*

Onze meid gaat tegenwoordig op haar zij liggen. Wij hebben de aerosleep dekmatras eronder liggen, dan kan ze iig door blijven ademen. Ze heeft alleen wel het honingraad motiefje in de helft van haar gezichtje staan :inlove: en soms ligt ze op haar buikje, maar dat laat ik dan ook maar zo.

Hij kan zich zelf omdraaien als hij niet lekker ligt, gewoon laten liggen. Joyce slaapt ook al tijden op haar buik, kan haar omdraaien wat ik wil maar ze draait toch weer terug.

hey lieve karin

lekker laten slapen lina draaid ook door hele bedje heen als ik zelf ga slapen leg ik der nog goed en dan zien we de volgende ochtend wel weer :slight_smile: hij kegt zijn hoofdje goed toch … maar ik snap je wel hoor ik heb nog steeds dat baby alarm aan :wink:

:-* natas

T eije sliep al heel vroeg op z’n buik, ik zou hem mooi laten liggen hoor!

Irene slaapt echt al maanden op haar zij maar sinds de laatste weken ook op haar buik Eerst vond ik het niet prettig maar ach… ik kan moeilijk als een waakhond bij der blijven zitten :wink:

Lekker op z’n buikie laten slapen Ka! Hij is nu zo groot en sterk dat ie prima kan terugdraaien. En ws draait ie zich toch wel op z’n buik omdat ie dat kennelijk het lekkerst vindt liggen :mrgreen:

ik sluit me aan bij mijn voorgangers lekker laten liggen zo…

floris ging dit ook doen bij 8 maand…hij vind het gewoon lekkerder zo. :inlove:

Jade slaapt ook al tijden op haar buik… doet ze helemaal zelf :mrgreen:

vind haar ook in de vreemste houdingen als ze slaapt…

ach ze kunnen nu lekker zelf draaien lijkt me dat het dan geen kwaad meer kan…

:hug:

gisteravond heb ik hem nog terug gedraaid vanochtend lag hij weer op zijn buik,

nu slaapt hij ook half/half op zijn buik

vind het nog wel eng hoor :oops:

tis even wennen he… :-*