Hoi allemaal,
Ik maak me er niet vreselijke zorgen over, maar vroeg me wel af of meer mensen dit hebben. Doordat ik erge hooikoorts heb, nies ik me momenteel wat af en als ik heel hard moet niezen, dan doet mijn buik erg pijn. Dit gaat dan wel gauw weer over. Ook met neus snuiten heb ik het af en toe.
Wat zou het kunnen zijn? Bandenpijn? Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik weet er maar weinig van. De pijn is wel rond waar mijn baarmoeder nu zit. Ik zal het volgende week ook wel even vragen met mijn afspraak in het ziekenhuis.
Ik heb het ook, bij niesen span je al je spieren aan, en je baarmoeder is een hele grote spier, die ook nog eens met banden vastzit. Dus bij iedere nies komt er een enorme druk op je banden doordat de baarmoeder zich net als al je andere spieren even samentrekt.
Maak je er maar geen zorgen over. Het helpt om voorover te buigen als je moet niesen
Hm, dat verklaart wel waarom het het ergste is als ik op mijn rug in bed lig en moet niezen, als ik zit is het al een stuk beter.
Nou ja, ik dacht al zoiets, maar toch altijd fijn om even zekerheid te hebben Bedankt!
…sterker nog… het is bij mij bij beide zwangerschappen juist een teken geweest dat ik zwanger was. Nog voordat ik testte voelde ik aan de pijn bij het niezen dat ik zwanger was…
gr
muts
heb ik ook,
en als ik snel opsta uit bed heb ik het ook.
het zijn gewoon je banden maar het kan best zeer doen ja…
:-* rose
Ow ik had dat ook zo erg…door huisstofmijtallergie…
Mocht mijn neusspray niet meer gebruiken ivm mijn zwangerschap.
Vreselijk…en kon mijn plas ook niet meer goed houden op een gegeven moment…zo ongelukkig werd ik ervan…
Mijn HA heeft me uiteindelijk Cetirizine voorgeschreven…
Mocht na de 3 maanden en moest ik een maand voor de uitgerekende datum mee stoppen…
Vond het eng om te slikken maar deed het wel…
Wat een opluchting was dat!
En gelukkig is Celiza gezond en wel ter wereld gekomen! :inlove:
Hier ook hoor… Ik kijk even om me heen als ik een nies voel komen en hou mijn handen niet voor mijn neus, maar mijn buik vast…
Anders doet het nog meer zeer…
Gelukkig heb ik geen hooikoorts oid, dus hier valt het mee…
Sterkte ermee!!!
Van de zwangerschapsgymjuf heb ik geleerd hoe je moet niezen
Draai je gezicht opzij en nies iets naar beneden. Dat schijnt te helpen.