Buggy's ---> Iemand ervaring met Titanium Baby?

Mijn dochtertje begint zo langzamerhand in de leeftijd te komen dat ze ook in een buggy zou kunnen. Dat is vooral in het OV een stukje handiger.

Nu ben ik helemaal fan van Bugaboo, ook de Bee… Maarja, die is nogal aan de prijs, dus doen we dat maar niet.

Ik ben ondertussen dus maar eens gaan snuffelen naar buggy’s… Wat zijn jullie ervaringen en wat zouden jullie absoluut (niet) aanraden?!

Ik heb een Top mark van Prenatal, die is onverwoestbaar op de een of andere manier. 5 1/2 jaar oud en er mankeert niets aan! Ik heb voor de gastkinderen een tweelingwagen van Koelstra, die rijdt helemaal toppie!

Ik zweer bij Maclaren…

Wij hebben een zapp.

Doorslaggevend was het formaat als ie ingeklapt is, lekker klein.

Handig voor een kleine kofferbak en hij kan nu gewoon in de gang blijven staan die is ook niet zo groot.

hier ook topmark…

De nijntje uitvoering in rood/geel en het is een “light” model dus onder de 7 kilo en kan dus aan mijn “trekhaak” op de fiets :mrgreen:

Ideaal ding, rijdt super, kan lekker plat nog, regenschermpje erbij en hij was nog geen 80 euro :thumbup:

Okay, kijk hier heb ik wat aan!

Ik ben inderdaad opzoek naar een niet al te zware buggy, zodat die ook op de “trekhaak” (mooi gevonden) kan. Daarnaast wil ik wel dat hij is slaapstand kan, dus valt de Zapp voor mij al af… Klein opvouwen is handig, maar niet van wereldbelang. En de prijs moet natuurlijk ook niet de pan uitstijgen.

Mijn moeder zweert inderdaad ook MacLaren, maar ik vind ze nog vrij prijzig…

Is er iemand met ervaringen met de Titanium Baby Buggy’s?

Ik lees mee! :shifty: :mrgreen:

Ik heb de Chicco Advanture…Echte een super ding! Kan in slaapstand, en kan zo mee achterop de fiets! :mrgreen:

Niemand ervaring met de Buggy’s van Titanium Baby?

Ik ben ook benieuwd naar die titantium baby heb het even opgezocht en zien er super uit. En die kan ook plat en dat kan de zapp niet dus ik ben ook heel benieuwd.

zijn ze ook te koop in de winkel gewoon?

groetjes

Hier net even bij baby dump geweest en de titanium is een heerlijke buggy na mijn idee. Een nadeel is weer dat hij niet op de fiets kan.

maar mijn vraag hoevaak gebruik je de buggy op de fiets?

Dat zou bij ons de afweging dan zijn de zapp omdat hij op de fiets kan of deze waar je niet mee kan fietsen :think:

Ik heb een Koelstra, was niet duur, kan in de ligstand en ook op de fiets, ideaal!

Aangezien ik geen rijbewijs heb en dus alles op de fiets doe is dat vrij essentieel… Pfff, lastig hoor dit…

Hier de titanium snooze gekocht vorige week en bevalt super goed. Neemt bijna geen ruimte in de gang. Lekker soepel en licht…

Heb ergens gelezen dat er in oktober een officiele fietsdrager komt. Maar via google heb ik ook al gezien dat je hem op een normale fietsdrager kan doen.

Dus hier heel blij mee!

Ik heb de Snooze. Prima wagen! Woon in een flat zonder lift. Ga met Ryan (9kilo) boodschappen en wagen tegelijk omhoog…Een echte aanrader!

ik heb de titanium baby ideaal ding lekker licht makkelijk in de omgang en makklijk schoon te maken !

kortom aanrader hoor!!