BuggyPod

Heeft er iemand hier misschien ervaring met de BuggyPod (zie foto)? Ons zoontje is nu ruim 16 maanden en ons tweede kindje kan elk moment geboren worden. We hebben geen plek voor een duowagen en voor een kiddyboard is ons manneke nog te klein. Zou dit wat voor ons zijn?



Liefs,

Winnie

Heb er geen ervaring mee, maar heb je al gekeken op *****

Wie weet staat daar iets



Nanda

vriendin van mij gebruikt hem en die vind hem super!!



zelf helaas geen ervaring mee…

Vind het er wel grappig uitzien :lol:

Ik wist helemaal niet dat die dingen bestonden!!! Is deze trouwens niet te breed voor bijv. een supermarktpoortje?

weet dat het erg duur is.

Had de foto al eens bij mamavraagjes topic duowagens gezet.

Rond de 125 euro. Er kan een kindje in tot 15 kg.

Op de sites waar ik het gezien heb, kreeg het ding slechte commentaar.



kijk hier even naar review :



Link verwijderd beheer

wat een gaaf ding, nog nooit gezien !



Maar doe je je pasgeboren beebje dan meteen al in een buggy-zit? :think:

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind het er wel gewelidg uit zien!! 125 euro vind ik ongelooflijk veel geld!!! Daarvan koop je immers, bijna, een gloednieuwe topmark duowagen voor. En die kun je klein inklappen hoor!

@Paschal75 wrote:



Maar doe je je pasgeboren beebje dan meteen al in een buggy-zit? :think:




Nee hoor! Ik hoopte dat iemand hier me kon vertellen over het gebruik met een wandelwagen (die we later ombouwen tot buggy). Verder heb ik hem uit de Wij Jonge Ouders die ik vandaag heb gekregen en hij is te bestellen voor 79,95. Daar hebben we denk ik nog geen duowagen voor. :think:

Ik dacht dat het misschien wel wat zou zijn als voorloper van een kiddieboard. De reviews op internet lopen erg uiteen, vandaar dat ik mijn vraag hier gepost heb.



Liefs,

Winnie

Die 79,95 euro al een stuk minder dan hetgeen ik zag natuurlijk.

Ik vind het wel een slimme oplossing.

Als je de wagen alleen gebruikt met wandelen, zou het een super oplossing zijn.

Ik vraag me ook af of ie makkelijk door de poortjes kan bij de winkel. Maar aan de andere kant, als je niet met de 2 koters winkelt… :think:

Winnie, ik zie dat je inmiddels bevallen bent… gefeliciteerd!!



Heb jij die Buggypod nu uiteindelijk gekocht of niet? En waar heb jij hem gezien voor 79,95? Het goedkoopste wat ik tegenkom is 109 euro (excl. verzendkosten natuurlijk). Ik vind het voor ons ook een fijne oplossing: kan ik mijn eigen wagen gebruiken als de baby er straks is en onze oudste kan als ze wil meerijden in het aanhangwagentje.

Hoi Maja,



Dank je voor je felicitaties :slight_smile:



Ik dacht hem gezien te hebben op de site van Baby-s, maar hij kost er nu 129 euro. Hij zal wel in de aanbieding geweest zijn. Ik heb hem niet meer gekocht, ik wilde even afwachten. Ik denk ook niet dat we hem nog gaan aanschaffen, want mijn zoontje is in de kraamweek opeens gaan lopen en wil nu niet anders meer. Ik denk dat we toch maar een kiddieboard aanschaffen voor de langere stukken.



Liefs,

Winnie

Hoi Winnie,



Gefeliciteerd met je tweede kindje!



Ik ben op dit moment in verwachting van onze tweede en ben ook aan het zoeken geweest voor een oplossing voor het vervoer.

Op de site **** kwam ik ook een super-oplossing tegen.

Zij hebben een stoeltje voor op het kiddieboard ontwikkeld. Dan is het net wat makkelijker voor je oudste als die nog niet zo heel lang kan staan. Het ziet er super uit. Ik zag er laatst ook iemand mee rijden en die was er erg tevreden over.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes,

Sabine

Ziet er leuk uit, maar ik denk niet dat ik een Bugaboo plank aan de Duo Mountain Terrain kan bevestigen. Jammer!

Hoi,

Ik heb laatst contact met ze gehad over dat stoeltje.

Op dit moment is er eentje in ontwikkeling die universeel is.

Waarschijnlijk was die vanaf oktober/november leverbaar.

Dat zou natuurlijk te laat kunnen zijn maar anders misschien de moeite om in de gaten te houden.

Groetjes,

Sabine



p.s. waarom worden de site-adressen geblokkeerd? Dat werkt toch niet handig voor mensen die achteraf de discussie lezen.

Hoi Sabine



Bedankt voor de tip. Dat klinkt wel heel handig. Zou je me de website even kunnen pb-en? Ik ben erg benieuwd! We hebben de buggypod trouwens toch niet aangeschaft. Ik ga regelmatig boodschappen doen met de kinderen en met zo’n zitje aan de kinderwagen kan ik denk ik weinig winkels in. Met jouw oplossing kan dat waarschijnlijk wel.



Liefs,

Winnie

Nou wij hebben hem zaterdag ontvangen en heb hem inmiddels gebruikt.Moet zeggen dat het een goed systeem is en is ook wat prettiger lopen als je even alleen ergens naar toe moet. :smiley: :smiley:

Wij hebben hem wel iets aan moeten passen bij het wiel.

Wij hebben de bugaboo cameleon en dan staat ie iets schuiner richting de kinderwagen dus hebben 1 beugeltje omgedraaid en hij staat perfect.

Op de site kan je precies na gaan op welke kinderwagen hij past.



Heb alleen nog geen foto genomen,maar als ik een foto heb plaats ik hem wel even.

Ben er erg blij mee. :dance: :dance:



Groetjes,



Nathalie

Ik heb nu zo’n 4 maanden een buggypod. Persoonlijk vind ik het een echt super ding. Helaas is mijn oudste te zwaar geworden om er op te blijven zitten. Altijd als ik ga wandelen met de buggypod wil ze er graag inzitten en kan niet wachten tot ie is uitgeklapt. Wat wel een klein min puntje is, is dat ie niet altijd door alle poortjes van winkels kan. Tenminste Kruidvat staat bekend om zijn smalle gangen. De beveiligingspoortjes zijn wel breed genoeg en de hoofdgangen zijn ook prima te doen. Bij de Hema precies hetzelfde. Mijn dochter is een echte onderzoeker en als ik haar los laat lopen is de kans groot dat ze ver weg rent. Dus een meerijd plankje niet aan mij besteed. Moet er niet aan denken dat ze onder een auto komt. Ik ga m te koop aanbieden op marktplaats en ik hoop dat de koper net zo veel plezier aan het karretje beleeft als ik. Hopelijk heb ik hiermee zo veel mogelijk info gegeven voor degene die aan een buggypod denken.



groet, iris