Buggypod oid

Wij hebben een quinny buzz :thumbup: en willen daar graag een buggypod of vergelijkbaar aan koppelen.

Helaas staat op de site dat de buggypod niet op de Buzz past.

Iemand ervaring? Esmée kan nog niet lang staan dus een buggyboard is nog geen optie.(ze zou ook weglopen trouwens hihi)

Een ander systeem is ook een optie…

hehe

ik heb toen ook diverse opties geopperd bij diverse speciaalzaken…de buggypod schijnt ook niet echt stabiel te zijn en moet je echt goed het gewicht verdelen…er zijn ook van de meerijdstoeltjes maar die zijn ook al ui de handel wegens instabiliteit…

ik denk dat je toch aan een twinbuggy komt …maar ik heb Sanne heel vaak voorop de wagen gehad…toen Sem nog in de reiswieg lag zat ze er gewoon voor bij in :oops: (ook quinny en het kon volgens het boeje echt niet)en was nog groter dan Esmme zelfs toen want ze was net 2 en bij de wagen zat ze er ook vaak voorop…ook zat ze ook wel eens op het meerijplankje in plaats van staan…gewoon overdwars…verre afstanden deed ik toch altijd met de duowagen

Buggypod is 10x niets. Wij hebben hem in het echt gezien en hij is erg smal en de rugleuning erg laag.

Wij zijn voor een duowagen gegaan en dat bevalt super!

Wij hebben ook de buzz en daar past niets van dat soort spul op… ook een kiddyboard niet. Ik doe nu of Jayden in de kinderwagen en Kaylee in de sling. Of Kaylee in de buggy en Jayden in de tricot slen.