Toen ik een kinderwagen zocht was ik er snel uit…maar nu?? wie helpt me door de buggywereld heen…welk merk, waar op letten…enz?
Ik wil m vooral voor kortere stukjes, evt mee op de fiets en ik vraag me af, wel of niet meerdere standen? Maar nog meer dingen waar je op zou letten? Merk wat je aan beveelt?
Ik vind quinny zapp bijv erg mooi, maar zag ook iets wat erop lijkt, titanium breeze of zoiets, die heeft dan weer wel meer standen…ik zie door de buggy’s het bos niet meer!!
Hee Wien,
Wij hebben een Chicco Liteway (rond de €100,-). De rugleuning kan in vijf verschillende standen, ook in de ligstand. Dat vind ik ideaal, zeker omdat Lianne nog niet zelf kan zitten en je het ruggetje op die manier minder belast. En als ze slaapt, kan ze ook wat meer achterover. Volgens mij weegt de buggy rond de 6 kg, dus mee te nemen op de fiets. Er zit bergruimte onderin. De zonnekap kun je er ook helemaal afhalen, net wat je wilt. En voor de rest vond ik deze gewoon mooi, we hebben de rood-grijze. Maar hij is er ook in oranje, donkerblauw, aqua, felgroen en lichtroze.
Groetjes,
Jippie
Hier de mac laren :thumbup:
Hey hey
Hier pas de titanium snooze gekocht…wij dachten ook aan de zapp omdat die idd lekker klein zijn . Voor hier was de keus doordag de rugleuning van de zapp niet plat kan snel gemaakt.
De titanium zou niet op de fiets kunnen maar met een gewone drager is het geen probleem :thumbup:
De titanium bevalt ons heel goed, wentbaar, klein.
Succes met het kiezen
ik zweer bij maclaren.
hij was wat duurder, maar hij zit zacht en kan bijna helemaal plat.
ideaal met vakanties, het eerste jaar heeft ie er in gewoond tijdens de vakantie. en zelfs nu gaat ie ook nog steeds lekker mee.
hij zit er nog steeds graag in en ookal is ie nu zwaarder, dat ding rijdt nog net zo lekker als toen er maar een paar kilo in zat. :thumbup:
Zeker één met meerdere standen nemen hoor! Wij nemen Senne wel eens mee in de buggy de stad in maar als hij op een gegeven moment moe wordt (hij slaap niet in de buggy) vind hij het wel lekker om wat achterover te liggen.
hier gewoon een topmark Nijntje buggy Light.
Weegt 6 kilo, kan aan een buggy mee van steco en kan goed plat.
Rijdt prima, ook nu Peter al wel 16 kilo weegt en piept en kraakt niet.
Was 79 euro bij een webwinkel.
De zapp is mij veel te laag (en ik ben niet bepaald groot met 1.64)
Ook kiept hij als ik er een klein tasje aan hang.
Peter zakte helemaal in elkaar in dat ding, dus dat leek me ook niet zo comfy.
In de topmark zat en zit hij goed en comfy en mag er dus nog immer graag inzitten.
Bij ons gaf de prijs wel doorslag, ik gebruik hem zo weinig dat ik geen 200 euro uit wilde geven.
We zijn vandaag de prenatal in gelopen en meteen maar 1 mee genomen. Zag een mooie staan, van hun eigen merk(schijnbaar vergelijkbaar met topmark), kan in verschillende standen en vond m prima verder. Kan op de fiets mee en leuke kleur. Was maar 60 euro en een inzetje erbij. Ik had besloten dat ik geen dure wilde omdat t echt maar voor korte stukjes is en ik onze wagen voor de lange stukken blijf gebruiken. Ik ben er blij mee in ieder geval!!
Dusse, bedankt…ben eruit!!