Buggy, wat voor een?

Door alle buggy’s zie het bos niet meer… wat voor buggy hebben jullie en hoe bevalt die?En wat is ongeveer een richtprijs?

De kinderwagen met buggyzit is heel fijn, maar om “even snel” ergens heen te gaan vind ik hem onhandig. Auto en ik hebben regelmatig ruzie of het past of niet past met als resultaat auto en ik onder de modder en een zere rug. Ik hoor jullie graag!

Wij hebben voor ‘even snel ergens heen gaan’ een buggy van Topmark. Was in verhouding goedkoop (en er zat een voetenzak en een regenhoes bij), hij voelde redelijk stevig in vergelijking met andere buggy’s, hij reed redelijk in vergelijking met andere buggy’s en hij was eenvoudig inklapbaar. Hij was toen wij hem kochten (in de aanbieding - maar dat is ie daar (Sliedrecht ;)) nog steeds) 80 euro.

topmark hebben wij ook :thumbup:

wij hebben sinds kort een nuna en op aanraden van mamas hier op het kok helemaal goed gekeurd en aangeraden :thumbup:

en inderdaad het is een super buggy helemaal geweldig ligstand zonnekap maxi cosi kan er op en klein licht van gewicht loopt heerlijk en zeker fijner dan een zapp en de nuna is een 4 wieler.

de prijs 249,- euro maar zeker zijn geld waard

wij hebben de maclaren buggy rond de €150,- maar vind ik ontzetten fijn.

rest vd familie ook trouwens.

Wij hebben nu een Chicco, maar de voorkeur gaat uit naar de Macclaren. Die is toch fijner met lopen, inklappen etc. De Chicco is ook wel redelijk goed hoor, maar is net even iets gebruiksonvriendelijker.



Wij hebben de selectie met name gemaakt op wendbaarheid, 5 standen mogelijkheid, niet te wiebelig en kosten. Dit zou de laatste buggy zijn dus we wilden niet teveel investeren.

Ik zweer bij de Nuna!! Volgens mij is er geen andere buggy die net zo wendbaar is als de Nuna. Is licht, kan op de fiets, ligstand, mc kan er op…

Wij hebben een buggy van Chicco en daar zweer ik bij

Lekker makkelijk in gebruik en in en uit te klappen, je kunt er evt een ding bij kopen voor op de fiets

Plus ze zijn regelmatig in de aanbieding ergens

we hebben een combi gekocht, nu hebben we kinderwagen over een paar maandjes de buggy erop, x adventure carbon buggy :smiley:

Hier een McLaren Quest, ik heb verder geen ervaring met buggies, maar ik vind echt een hele fijne buggie. Kan in ligstand (vind ik niet onbelangrijk), stuurt makkelijk en is fijn in gebruik :thumbup: .

ik heb een x adventure vibe. Vind het een geweldig ding, was niet heel goedkoop maar hoe duur weet ik niet meer, is al ruim 2 jaar geleden dat we hem kochten.



Kan ik ligstand en volgens mij kan je er ook een adapter bij kopen tegenwoordig voor de cosi.

Hier lees ik even mee…



Wij hebben nu een Koelstra en daar ben ik helemaal niet blij mee… hij is wel wat hoger voor hubbie (1.96) maar niet makkelijk te sturen… Ik neem dus gauw de kinderwagen met inzet mee, aangezien die met 1 hand te sturen is en de buggy niet, dus lastig als je ook een mandje hebt in een winkel :cry: Koelstra was onder de 100 euro voor ons was de keuze McLaren of Koelstra en aangezien de Koelstra hoger was hebben we toch voor de laatste gekozen.



Wat is jullie ervaring met de McLaren of de Topmark? Zijn deze beter te sturen?

Hier de chicco liteway :thumbup:

@santos_05 wrote:

.



Wat is jullie ervaring met de McLaren of de Topmark? Zijn deze beter te sturen?




vrienden van ons hebben een koelstra… maar mijn voorkeur gaat toch uit van een maclaren veel fijner en via bv budgetpark ook net boven de 100 euro.

Mcclaren was bij de fabrieksdump van babypark nu 69 euro meen ik.

Wij hebben een MacLaren. Misschien wel wat duurder maar erg fijn. Ik heb hem op marktplaats tweedehands gekocht en was daardoor niet zo veel geld kwijt.

Onze buggy gaat het begeven…dus we willen een andere. We hadden een gewone prenatal buggy en die was prima. Nu dus bijna 1,5 jaar gebruikt. We zoeken iets voor korte stukjes, op vakantie, met ligstanden, hij moet eigenlijk in mijn fietsdrager passen, die heb ik namelijk al, zo’n gewone is dat. Ik zou het op dit moment voor mijn bekken prettig vinden als de maxi cosi erop kon, zodat ik niet steeds het onderstel hoef mee te slepen (ivm mijn bekken)



Ik lees dan hier vooral nuna, maclaren, zapp en ergens anders titanium breeze.

Is zo’n buggy echt wel stevig met maxi cosi erop? De nuna valt denk ik al af, die vind ik echt afschuwelijk :oops: De zapp denk ik ook, want die heeft geen ligstand, dus waarschijnlijk die toch niet.



Iemand ervaringen met titanium breeze en maclarens? Passen deze in gewone fiestbuggy houders?

maclaren is er (zover ik weet) gemaakt om ook mee te kunnen met de fiets.

Ik heb de breeze gehad.Vind het een heel mooi ding maar voor mij was die gewoon te laag,ben 1.69 m.



Hij liep ook wel lekker,maar dan hele kleine stukjes.Boodschappen kan je er niet echt aanhangen want dan is hij nog lager of hij kiepert om.