Buggy-vraagje

Ik weet niet of het hier goed staat,maar anders word het wel verplaatst :mrgreen:



Ik wil graag een buggy gaan kopen,maar nu zit ik met een paar dingen.



Die dingen zijn er van spotgoedkoop tot heel erg duur,maar wat is nu eigenlijk het verschil??? Enne vanaf wanneer mogen ze daarin?? Jayden kan nu redelijk goed zitten, al valt ie af en toe nog weleens om :roll:



O ja wie heeft er goede/slechte ervaringen met de Quinny Zapp?? Want die vind ik namelijk erg mooi :eh: :mrgreen:

ik heb een quinny zapp … geweldige wagen …



Een paar minpunten die ik ervaren heb … :shifty:



** GEEN ligstand

** Kan er geen tassen aan hangen dan kiept hij om …

** voor mijn gevoel net iets te laag …



verder een :thumbup: wagen en heel gemakkelijk voor mee op de fiets !! :mrgreen:



helaas omdat ik het idee heb dat hij te laag is voor mijzelf … ** of ik moet gewoon wennen :lol: *



doe ik hem weg :-

ik heb voor nano de buggy van de kinderwagen, een fijn ding, maar onnoemelijk groot als je um in klapt, niet handig dus en gebruik ik ook nooit.

en dan heb ik een van de goedkoopste buggy’s erbij gekocht, lekker klein en die kan ook mee op de fiets en zo, ideaal voor mij. Echter, dat ding kan de rug niet verstellen, en dát is me een potje onhandig :hand: Dus ik zou als ik het over kon doen een net iets duurdere buggy kopen, maar nog steeds een van de eenvoudigste, maar dan wel met een ligstand erop.

ligstand vind ik wel heel handig,



goede (=groot en makkelijk bereikbaar) "laadbak " onderin.



een uittrekbaar regendakje.



Kwalitatief goed in elkaar gezet, duurzaam materiaal



Ik heb een buggy van Esprit en die heeft bovenstaande.

(was niet heel goedkoop :shifty: )

Ik heb een zapp

Prima wagentje.

Wij hebben hem voor de boodschapjes die we samen doen, we hebben maar een kleine kofferbak vandaar.



Als je een buggy wilt gebruiken voor het winkelen of voor langere dagen dan zou ik eentje nemen die ook in ligstand kan.

Voor ons was dat niet belangrijk aangezien Thijmen er steeds maar relatief korte stukjes in zit en dan echt niet in slaap zal vallen.

Als je eentje wil die heel makkelijk op de fiets kan of die heel klein opvouwt dan is de zapp weer een optie.

Hangt er maar net vanaf waar jij de buggy voor gaat gebruiken.

Ik heb een hele fijne, weet het merk zo niet :oops: zal thuis wel even een foto plaatsen!



Is er 1 met 3 wielen (1 voor, 2 achter 8)) en zijn luchtbanden.

Hij kan op ligstand, en op gewoon… ideaal! :thumbup:

Ding is wel vrij groot, en kan NIET mee op de fiets! (is niet klein in de klappen) maar hij is ideaal als ‘buggy’ voor lange afstanden (zit zelfs ene plaatje op, iets met dat hij ook voor wandelaars/hardlopers kan?? :think:)

Zit alleen GEEN zwenkwiel op? :think:



Maar ik vind hem top :mrgreen: Zal thuis foto zoeken :mrgreen:

Ik heb een duurdere maclaren buggy, maar die gebruik ik nu dus al wel 6 jaar en ben er niet eens voorzichtig mee. Ik heb ook een buggy eigen merk prenatal maar dat vind ik een rotding, loopt helemaal niet prettig.

@mukkemuk wrote:



helaas omdat ik het idee heb dat hij te laag is voor mijzelf … ** of ik moet gewoon wennen :lol: **



doe ik hem weg :-*




Dat probleem heb ik ook, bij zo’n beetje elke buggy die ik tot nu toe gehad heb (lagere prijsklasse).

Mijn man en ik zijn beide vrij lang dus ben ik nog steeds op zoek naar een (2e handse :oops: ) buggy met in hoogte verstelbare greep waardoor mijn man ik allebei de buggy kunnen besturen zonder rugklachten.



Ik lees dus ff mee als dat mag :oops: :mrgreen:

Ik heb ook een maclaren… duur, maar wel een super buggy. Het is de maclaren quest.





Ik stond eerst te lonken naar de zapp, maar die kan dus idd niet in ligstand en je hebt er een aparte buggydrager voor nodig voor de fiets, waardoor hij nog duurder wordt :roll:

Wij hebben een koelstra, die bevalt prima. Hij wordt alleen gebruikt als ik op de fiets wegga, dan kan hij makkelijk mee. Dat de zap geen ligstand heeft, is de enige reden dat we die niet hebben genomen(vind ik zoooo’n mooi ding!). De koelstra heeft die dus wel. Voor de rest zit Daniël in de wandelwagen. Volgens mij mogen ze er in als ze goed zitten, de buggy geeft minder steun, en de vering is ook minder als bij een wandelwagen.

ik heb ook een dure maclaren.

heb gewoon met tyg in de winkel gepast en gereden.

deze maclaren kwam er veruit het beste uit: reed lekker en was niet te smal, dus hij kan er nu nog een poosje in.

:think: :think: Inderdaad jammer dat de Zapp geen ligstand heeft (Ik vind hem ook zooooo mooi), is toch wel handig als dat erop zit, en inderdaad voor op de fiets lijkt het me ook makkelijk, ik wil gewoon een buggy kopen voor als ik “snel” ff ergens heen moet, dan is het zo’n gesleep met het wandelwagengedeelte vind ik.

Ik heb de goedkope prenatal buggy. Ik vind hem ideaal! Ik vind hem helemaal niet rot lopen, hij heeft een lekker mandje onderin en hij kan in fases plat!



ik heb de adventure vibe.



bijna zelfde als de quinyzapp maar kan wel in ligstand.

Ik is er happy mee!!

Ik zat ook aan adventure vibe te denken, maar is hij wel makkelijk op de fiets?? Hij lijkt me zo groot…



Ik stamp bij die andere buggy’s tegen de wagen aan, dit is vreselijk iritant…

De maclaren valt dan nog mee, omdat de wagen schuiner staat dan de meeste andere buggy’s.

De quinny zapp is ideaal wat dat betreft maar idd jammer dat er geen ligstand op zit, daarom valt hij af. Dus ben nu aan het twijfelen tussen de maclaren en de adventure vibe…

ik heb zelf een quinny zapp en die bevalt goed , maar ik wil een andere kopen die wel in ligstand kan nou zit ik te denken over de mutsy spider die is klein opvouwbaar in hoogte verstelbare handgreep en kan in ligstand vrij grote zit breder dan de zapp maar mijn probleem ik wil een zwarte kopen en de zwarte zijn alleen verkrijgbaar met een rode handgreep en ik wil geen rode handgreep maar een zwarte dus dat is mijn struikelblok :think: ,

ik heb ook de zapp…mijn meisje wil toch niet slapen :lol:

En als ze wel in slaap valt vind ik het nou niet zo rechtop dat het vreselijk onmenselijk is ofzo dat ze niet plat kan 8)

Maar die fietsbeugel is ook best prijzig hé :thumbdown:

:think: :think: Ik denk dat ik toch maar ff bij die Adventure ga kijken en die mutsy spider had ik ook gezien, ook een intressant dingetje lijkt me dat, bedankt meiden voor de info :-*

Nou ik kan even zo snel geen plaatje vinden maar ik heb de Maclaren VOLO. Deze hebben wij nieuw gekocht omdat ik wel eens met iemand zijn buggy had gereden en er steeds tegenaan schopte met lopen :wall: zo irritant! Dus vanalles uitgeprobeert in de winkel en zo merkten we echt verschil (dat raad ik je dus ook echt aan!). Deze liep het beste.

Maar eenmaal in gebruik merk ik dat als ik sneller loop daar dus ook tegenaan schop :evil: .

Ik gebruik hem dus nooit; alleen als we samen weg gaan en mijn vriend er mee loopt. Echt een miskoop dus!

Ik zat ook was ook gefocust op dat dat ding mee moest kunnen op de fiets maar in de praktijk doe ik dat nu ook niet. Als je namelijk een achterzitje hebt en een buggydrager valt je fiets om :wall: .



Ik ben dus nog steeds op zoek naar een buggy waar je niet tegenaan schopt als je snel loopt! Iemand?( en ik neem altijd grote passen :wink: ).

de zapp heeft een soort buiging in het onderstel…misschien die eens proberen…ik heb er nog nooit tegenaan geschopt :eh:

Of gewoon kleinere passen nemen :mrgreen: :lol: 8)