Buggy vraag

Noah wordt 3 in Juli maar wil toch graag nog wel een buggy houden.Hij vindt het ook niet erg om erin te zitten.Nu gaat de buggy die ik heb kapot en wil graag een andere.Nu was deze al 12 jr. oud dus dat mag ook wel.Nu wil ik echter niet een nieuwe gaan aanschaffen maar wel weer een goede.

Ik zag al de Quinny zap ofzo en die lijkt me wel leuk.Maar kunnen kids hier lang in?? In de koelstra die ik nu heb kan Noah nog makkelijk t/m 4 jr in als hij zo willen.We hadden een bugaboo maar die heb ik verkocht omdat ik dacht nu kan die mooi in de koelstra.

Maar goed ik zou graag meningen willen horen van jullie.Het zou fijn zijn als die in slaapstand kan maar is geen vereiste.

Ik weet dat je voor een prikkie 1 kan kopen bij de kruidva& ofzo maar ik wil wel 1 die lang mee gaat.

Danielle

(misschien heeft 1 van jullie er nog wel 1 staan??)

Een 2e hands zapp is ongeveer 50 a 60 euro waard en mijns inziens een goede koop.



Wij hebben zelf ook een zapp en ik vind het een superfijne kar, wel wat aan de lage kant, hoewel sommige lange mensen ook vinden dat hij echt fijn rijdt. Aniek was vorig jaar met 6,5 een week of 2 uitgeschakeld door een klein scheurtje in haar kuitspier en toen zat zij dus in de zapp… rond de 20 kilo zwaar, 1 meter 16/18 lang en hij was nog manouvreerbaar en reed zonder problemen. Ik vind het dus een buggy die goed geschikt is voor ook wat grotere kinderen. Hij gaat hier dus voorlopig ook niet weg.

Dank je Cell voor je antwoord.Ik ga inderdaad maar op zoek naar zo’n Quinny

Daniell

Ik weet niet waar je precies woont in Friesland, maar ik heb nog een rode zapp.

Er zit zelfs een draagtas bij (nooit gebruikt). Voor €40,= mag je hem op komen halen. (Ik woon in Assen)



Groetjes,

Heleen

Klinkt goed…je hebt PB

Danielle

Ik ga de buggy overnemen van heleentje :dance: …dus dit forum mag dicht