buggy op de fiets mee

Hallo,



We hebben vandaag de buggy chicco lite way gekocht en zijn aan het klooien om hem op de buggy mee te bevestigen.

We krijgen het niet voor elkaar.

Hoe zit dat bij jullie?? Ik had gisteren een andere buggy achterop en vond het niks, stond best wankel. Doe ik het dan wel goed??

Dit omdat als je het wiel van de buggy in de haak zet hij niet recht, maar wat schijn bevestigd moet gaan worden.

Hoe zit dat bij jullie?? Misschien dat eimand even een foto kan laten zien??



Alvast bedankt

In heb dan wel een andere buggy (maclaren van 7 jaar oud) maar het klinkt alsof je het hetzelfde doet als dat ik het doe…

En mijn buggy is alle jaren dat ik het zo doe, er nog nooit afgevallen :wink:



Wat ik wel elke keer doe is het bandje waarmee je hem bovenaan vastmaakt even aantrekken…

Maak ik wat losser voor ik de buggy erop zet en trek hem later dus straks, zodat hij zo vast mogelijk om de buggy zit…



Maar ben met je eens, erg stabiel lijkt het niet… :wink:

sorry hier geen foto, ff geen puf om hem te maken (moet ik hem er helemaal op gaan zetten enzo), maar ik zet hem onderste boven erop zodat het zwaartepunt onder ipv boven zit zeg maar. Dan haal ik dat bandje eromheen zo breed mogelijk (dus helemaal aan de li kant achter het linkste ijzertje heen halen) en dan klik ik hem vast, strak aantrekken en klaar is kees.



Ding zit hier echt superstabiel, kan er niets anders van zeggen!



Succes ermee, ik zal ff in de gaten houden als er geen foto geplaatst wordt en ik heb hem er van de week op zal ik het ff voor je doen.

femmie: wel buggy heb jij??

ik heb er eentje van topmark, maar ik heb gekeken en die verschilt weinig met de chicco wat ik zo inschat.







Ik zie wel dat de chicco een enkele voorwiel heeft dus dat op zijn kop zetten gaat bij jou niet op dan bedenk ik me nu :think:

op zijn kop kan inderdaad niet bij mij.

We gaan het nog wel even uitvogelen.

Zo :wink:



Andere buggy (welke nog in de auto ligt) is vergelijkbaar met bovenstaande foto (X-adventure Rover) en die doe ik er exact hetzelfde op !

haha heb ik gisteren precies dezelfde vraag bij babyvraagjes neergezet.

ondersteboven kan idd niet aangezien hij 1 wiel heeft voor.

Maar jullie doen dus het linkerwiel in die stang, wist niet welk wiel!

ik ga straks weer eens prutsen!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76250

@femmie wrote:

sorry hier geen foto, ff geen puf om hem te maken (moet ik hem er helemaal op gaan zetten enzo), maar ik zet hem onderste boven erop zodat het zwaartepunt onder ipv boven zit zeg maar. Dan haal ik dat bandje eromheen zo breed mogelijk (dus helemaal aan de li kant achter het linkste ijzertje heen halen) en dan klik ik hem vast, strak aantrekken en klaar is kees.



Ding zit hier echt superstabiel, kan er niets anders van zeggen!



Succes ermee, ik zal ff in de gaten houden als er geen foto geplaatst wordt en ik heb hem er van de week op zal ik het ff voor je doen.




Zet jij hem dan met wielen aan de kant van de duwgrepen naar onder? Ook een gewone fiets toch? En valt de fiets dan niet snel om?