Ik vraag mij af of er mensen zijn die de Steco buggy-mee drager voor op de fiets in bezit hebben en hoe de ervaring is?
Ik vind het nog vrij prijzig en als ik zie hoe het gemonteerd wordt, dan komt het mij wat onhandig over.
Dus ik lees eerst graag gebruikerservaringen voordat ik iets ga aanschaffen.
Ik vind het ideaal. Ik heb wel een moederfiets, met zo’n brede standaard en stuurslot, dus als ik mijn beide kinderen op de fiets laad, dan blijftie gewoon staan op de standaard en kan ik op mijn gemak de buggy eraan hangen.
En duur? nog geen tientje op marktplaats
En wat voor buggy heb jij, als ik vragen mag ?
Ik heb een Maclaren Quest en vind die nog best breed uitvallen.
Ik ben beetje bang dat ik dan met fietsen daarmee mijn breedte verkeerd inschat en andere of iets raak :?
(Moet daar bij missvhien aanmerken dat ik niet zo’n dagelijks fietswonder ben :oops: )
Ik had een normale batavus en een buggy mee erop.
Ik had voor op de fiets een goedkope paraplu buggy van de kruidvat omdat ik m’n betere buggy echt te zwaar vond.
Nu ik een moederfiets heb zou ik het wel aandurven een zwaardere buggy achterop.
volgens mij heb ik een steco (als ik plaatje google lijkt hij er iig erg veel op)
en ik heb dezelfde buggy…
ik heb een moederfiets, ik fiets wel af en toe met de buggy maar als het niet nodig is niet :oops: ik moet echt opletten met bochten maken want hij is een paar keer tegen de grond gekomen… die buggy zit echt maar 10 cm boven de grond ofzo :think: maar hij gaat er wel makkelijk in/omheen geklemd en makkelijk open te maken etc
Ik had er vroeger ook eentje, gebruikte alleen mijn ultralichte jaren 80 mac laren die ik van mn tante mocht lenen erbij want anders zwabberde het wel.
Maar ik vind een doek/ringsling meenemen zo ontzettend veel praktischer! Sinds ik daar achter ben nooit meer gebruikt, dus dat wilde ik je toch ook even meegeven
Ik heb een Koelstra buggy. Nu is mijn fiets wel erg stevig, dus dat is wel prettig. Op mijn oude, overigens ook prima, Batavus fiets durfde ik nog niet eens met voorstoeltje op te fietsen (blijf dat overigens niet prettig vinden). Maar met een stevige fiets gaat het prima.
De jongste liep al best snel heel goed, dus als we de stad in gingen nam ik de buggy al snel niet meer mee. Tegenwoordig gaattie alleen mee als we op de fiets naar de dierentuin gaan. Dat doen we wel eens in de paar weken. Verder loopt ze altijd. Da’s nog makkelijker, laten wennen aan veel lopen en steeds langere afstanden. Maar zo lang dat niet kan, vind ik de buggy mee echt fijn.
Ik had een moederfiets (sparta), met steco drager, en een koelstra buggy. Je moet even kijken de steco heeft een max draaggewicht. Mijn buggy kwam daar net niet aan. Ik vond de hele constructie wat wiebelig en instabiel. Ik ‘zekerde’ de buggy nog extra met een spin zodat het wat minder wiebielig was. Maar toen ik de draagdoeken en slings ontdekt had, heb ik nooit meer mijn buggy mee genomen op de fiets.