Buggy, Amersfoort.

Ik ben op zoek naar een eenvoudige buggy.



Deze is bestemd voor bij Oma. Heeft er iemand nog een buggy staan die nog goed is om mee te wandelen het liefst in de buurt van Amersfoort (Leusden, Soest, Nijkerk).



Prijs nader overeen te komen.

Nu of kan het ook over een half jaar?

(Graag antwoord via PB :mrgreen: )

Heb nog een ‘standaard’ buggy staan van Prenatal in blauw. Prijs; heel makkelijk heb je de mogelijkheid hem op te halen dan kom maar halen. :wink: Hij is iig zo licht dat ie aan de fiets kan hangen aan zo’n standaard buggydrager.

Laat maar weten hij staat in Zutphen. :thumbup:

Ik ga morgen nog even wat bij 2e hands zaakjes kijken.



Zutphen is niet echt in de buurt en komen er ook niet zo heel vaak (in de buurt).

Of anders even Marktplaats of gratis af te halen? Als je er nooit in de buurt komt is het lastig idd want wij komen eigenlijk ook nooit richting Amersfoort. En versturen euhm daar zijn ze ook niet echt op gemaakt. :wink: Als mijn man nu bij je in de buurt werkte was het makkelijker maar die hoeft tegenwoordig maar tot Apeldoorn.

Ik weet nog dat toen ik die buggy kocht ik maar iets van 20-25 euro kwijt was. Maar kan me ook zo voorstellen dat wanneer oma wat vaker aan de wandel gaat een buggy met ligstand fijner is.

Als het echt niet lukt kan ik tzt manlief lief aankijken om te kijken wat ik met hem kan roggelen mbt evt brengen. :wink: Heb nog een andere buggy, merk weet ik zo niet en is aangeschaft in Hongarije waar wel een heerlijke ligstand op zit al is die natuurlijk ook een stuk groter (wel met zonnekap ed en grotere ruimte eronder voor wat boodschappen enzo). Hebben we toen gekocht omdat mijn man best lang is en niet zo fijn achter de kleine buggy kon lopen.

Op MP ben ik ook al bezig, heb er ook al een adv. geplaatst.

Het lijkt wel of er meer mensen op zoek zijn naar een buggy :mrgreen: .

Men het regent er biedingen op buggy’s.



Ik kijk hier in de buurt, vandaag dus maar even naar de kringloop en emmaus.

Heb ook al op Facebook een oproepje gedaan.

:doh: wij hebben net vorig jaar (haha ook precies deze periode :wink: ) onze buggy’s die we niet meer gebruikten de deur uit gedaan…



Maar ik wil anders morgen wel even bij de kringloop in ons dorpje kijken voor je. Geen idee of ze iets hebben staan, maar je kunt niet weten!

Ik ben voorzien… :mrgreen: Mag een slotje op.