Bugaboo reiswiegrecord?

Gewoon even benieuwd, hoe lang lag je kindje in de kinderwagenbak van de bug?

De andere 2 hebben er maximaal 7 maanden in gelegen.

Qua lengte is salomé er nog niet uit, en ze heeft ook nog geen hoofd-optil of zitneigingen.

Persoonlijk record dus, bijna 10 maanden en ik denk dat ze er nog wel even in ligt.

Wow! Heerlijk, zo’n baby :smiley:

Jinte was er met 5 maanden al uit, maar die was dan ook heel snel met alles. Fenne heeft er tot 6 maanden in gelegen, toen paste het niet goed meer… Kleine baby wordt groot, gaat nu naar maatje 80…

Hier bij 7 maanden naar de buggy-zit overgegaan.

En dat terwijl hij best groot was. Dus best lang volgehouden!

De lengte was nog te doen, maar de bak werd te smal.

wil ze dat nog wel, liggen?, liggen die van mij wilde alleen maar kijken! hier fietste ik al rond met uk :oops: rond die leeftijd.

Matteo heeft er ruim 9 maand in gelegen!

9 maanden geloof ik, toen klom de mijne eruit.

qua lengte ging het eigenlijk nog wel.

De oudste was met 6 maanden te groot. De jongste paste nog met gemak, maar ging met 5 maanden op handen en knieen in de bak zitten.

Zo 10 maanden das lang zeg…de jongste begon toen zelfstandig te lopen!

Ze was heel klein van stuk. Groot voordeel was dat ze met 11,5 maand nog in een bassinet (babybedje dat aan de wand bevestigd wordt) mocht op de intercontinentale vlucht. Met boeken ging dat niet om dat er maximum vereisten aan gesteld worden (ik meen 4 maanden), maar eenmaal aan boord vroegen ze meteen of we zo’n bedje wilde. Ja graag! Ze heeft er heerlijk in geslapen en wij hoefden haar niet constant op schoot.

hmmm, aan mijn ‘record’ heb je helemaal niks, Sofie klom er met 5 maanden ineens uit en heeft sindsdien in de gordel in de wandelwagenbak gezeten. met 10 maanden liep ze hier het hele huis al onveilig te maken…

duss geniet er van zolang het kan :wink: