bugaboo onderdelen van verschillende modellen, past dat?

Mijn bugaboo cameleon is onlang gestolen en ik wil eigenlijk toch wel heel graag een nieuwe, maar dat laten de financiën momenteel helaas niet toe.

Nu zie ik dat er op marktplaats ook allerlei lossen onderdelen te koop aangeboden worden, van zowel cameleon als frog als classic…

aanvullende bekleding en voetenzak hebben we nog een reservesetje van,

regenhoes, boodschappenmand en wieg hebben we ook nog.

Voor een bruikbare wagen heb ik dus nog nodig:

• onderstel
  • voorwielen
  • achterwielen

• frame
  • buggy-bekleding
  • baleinen
  • uitvalbeugel

Ik heb een leverancier gevonden die alles los en nieuw kan bestellen, maar dat is nog steeds behoorlijk prijzig, bijvoorbeeld 40,- voor één wiel :shock:

Hersenspinsel…misschien kan een combi maken van marktplaats onderdelen, nieuw bestelde onderdelen en wat ik nog heb.

Daarom vraag ik me af of iemand weet of onderdelen van verschillende modellen te combineren zijn?

:-*

het kliksysteem van het onderstel is universeel… je kan dus bijvoorbeeld best een cameleon onderstel hebben met een beugel en zitje van een frog.

Of het onderstel van een frog met het zitje van een cameleon.

Maarrrr de bak, zitting en ook de kap van de cameleon zijn groter dan die van de frog of classic en als je dus een frog zitting en kap hebt, kan daar geen aanvullende bekleding op van een cameleon, dat ziet er niet uit, is veel te groot.

Je zou dus best kunnen combineren, maar als je de aanvullende bekleding wil gebruiken, zul je op zijn minst op snor moeten naar een cameleon zitting en kap. :thumbup: